SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kurs instruktorski

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1277

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 36
Jestem trójboistą, wiem co nieco na temat treningów i odnośnie prawidłowej diety (jestem zresztą technikiem technologiem żywności) i mam pytanie odnośnie kursów istrutkorskich fitness. Czy opłaca się je robic? Nie wiem czy wyżyję z tego zawodu, więc wolę zapytac, bo kursy takie tanie nie są. Ile zarabia przeciętny instruktor i czy trudno dostac w tej branży pracę? A może sa też kursy związane w jakiś sposób z dietetyką (sam osobiście o czymś takim nie słyszałem)? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 138 Napisanych postów 18684 Wiek 38 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 117415
opłaca sie je robic. koszty wzgledem korzysci nie sa wygórowane.
niektorzy zyja z tego i to calkiem niezle. a jesli nie to sposob na dorobienie troche grosza w ciekawy sposob. pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 36
Dzięki za info. W zasadzie to nie mam wygórowanych wymagań odnośnie zarobków, więc może mi to wystarczy. Jeszcze się zastanowię
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 36
A tak poza tym to mam jeszcze pytanie, czy może ktoś ukończył kurs na WTKKF w Poznaniu? Bardzo mnie interesuje, czy miał potem problemy z pracą i czy zwróciła mu ona szybko koszty samego kursu(chodzi o intruktora sportów siłowych).