SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kupno hantli - jakie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4055

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 33 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2765
Witam. Planuje kupić hantle. Jestem amatorem, nie ćwiczę dla zdobycia masy mięśniowej, nie odchudzam się. Ćwiczę tylko aby zachować sprawność organizmu (praca siedząca). Jak z dolnymi partiami sobie radzę (bieganie, rower, przysiady, wykroki) tak gorzej z górnymi partiami (ręce, barki, klatka). Do tej pory wykonywałem ćwiczenia typu pompki, pompki na krześle czy jakieś prowizoryczne ćwiczenia przy pomocy baniaka z wodą.
Obecnie chcę kupić jakieś tanie hantle, najlepiej bitumiczne żeby było taniej. Będę używał ich raz w tygodniu do prostych ćwiczeń w domu. W przyszłości pospawam sobie prostą ławeczkę do wyciskania hantli na klatę. Poleci ktoś jakieś? Preferuje taki komplet ok. 40kg.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 33 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2765
Ostatnie pytanie. Czy taki gryfik hantlowy 49cm to nie za długi jest? Wydaje mi się, że to sporo i mogą zawadzać o siebie przy np. wyciskaniu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 14676 Napisanych postów 53181 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 400650
Witaj,
ja osobiście kilka lat temu kupowałem hantle ze sklepu sportowego na D. Wychodziły dość fajnie cenowo 2 x 10kg i była możliwość dokupienia nakładu w każdej chwili wtedy chyba po 4,5zł/kg

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"