SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

Dodaj odpowiedź

Który model IF wybrać?

Wysłana -
Który model żywienia sprawdzi się najlepiej pod Męską Sylwetkę?
- leangains (16 h postu codziennie)
- eat stop eat ( 2 x 24 h postu w jednym tygodniu)
- inny (napiszcie jaki)

Panowie jestem nowy. Napiszcie mi, który najlepszy system żywienia według Was dla sporów sylwetkowych. Poradźcie mi.

Ew. na jakim systemie jesteście? Odpowiedź na to pytanie by mi najbardziej pomogła, dziękuję z góry!

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
a byłeś kiedykolwiek na IF? jeśli nie , to myslisz że dasz rady tak poprostu wskoczyc w model "2 x 24 h postu w jednym tygodniu " ? jakoś nie chce mi się wierzyć. jedź na sprawdzonym leangains . a rewelacje z 24h postu zostaw sobie jak juz będziesz doświadczony na tyle że nie będziesz w stanie cos takiego zrobić.
Wysłana -
Byłem w 2013 r przez 7 miesięcy na leangains i teraz chciałbym wrócić do IF, bo miałem wtedy najlepszą sylwetkę w życiu.
Wysłana -
Poza tym jak dopiero zaczynasz to nie myśl, że jest to jakiś magiczny system, który sprawia cudowne znikanje tłuszczu, tak można wywnioskować z Twojej wypowiedzi. To jest system który ludzie stosują ze względu na wygodnę głównie.

I tak najważniejsza jest dieta.
Wysłana -
No tak rozumiem, własnie dla wygody miski chcę powrócić do IF, bo 6 x dziennie jeść już mi zbrzydło.
Wysłana -
jedz przez 8-10h dziennie . ale nie trzymaj si e tego sztywno. najwazniejszy jest bilans. jak zjesz przez 11h to nic sie nie stanie. jak raz bedziesz jadł przez 6h to też nic sie nie stanie. pilnuj żeby kcal wpadały po treningu (przed też moga być), ale po treningu to minimum 1 posiłek obowiązkowo. i generalnie rozplanuj czas posiłków tak żeby było Ci wygodnie. Nie lubisz jesć w pracy? to nie jedz. zjedz normalnie w domu.
Wysłana -
natalijka
jedz przez 8-10h dziennie . ale nie trzymaj si e tego sztywno. najwazniejszy jest bilans. jak zjesz przez 11h to nic sie nie stanie. jak raz bedziesz jadł przez 6h to też nic sie nie stanie. pilnuj żeby kcal wpadały po treningu (przed też moga być), ale po treningu to minimum 1 posiłek obowiązkowo. i generalnie rozplanuj czas posiłków tak żeby było Ci wygodnie. Nie lubisz jesć w pracy? to nie jedz. zjedz normalnie w domu.


I yego sie wlasnie trzymaj
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź