sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Przygotowanie do zawodów

Dodaj odpowiedź

Krystian Wolski - Dream about IFBB PRO!

Wysłana -
Witam wszystkich ponownie.
Przedstawiał się nie będę bo Wolskiego w tym sezonie dużo osób poznało :P
Założyłem nowy dziennik głownie dlatego, że chcę się podzielić z wami moimi planami na kolejne lata, pokazać jak będę przygotowywał się do kolejnych startów, jak zmieniło się teraz moje jedznie oraz podejście do aspektów prozdrowotnych.

Zacznę może od tego jakie mam plany.
Do końca tego roku chce zrobić małą rekompozycje bo sp******iłem sobie forme jedzeniem po tym jak się dowiedziałem, że nie lece na MŚ.
Wczoraj dostałem propozycję a w zasadzie poinformowano mnie, że w połowie lutego mam mieć sesję u p.Sadowskich w SDW na okładkę i że mam przygotować formę więc motywacja do działania jest.
2017r - chce głównie poświęcić na poprawę mobilności w całym ciele. Pomoże mi w tym Sebastian Kot, może lekko poprawić wyniki siłowe chociaż nie wiem czy da radę będąc OFF :P
A właśnie.. PCT chce zacząć po nowym roku i do września nie dotykać nic. Czy się uda zobaczymy.
Generalnie chce postawić na prozdrowotne zabiegi które mają dla mnie duże znaczenie .Zmieniło się też podejście do jedzenia ale to później.
2018r a w zasadzie od września 2017 do końca roku 2018 chce zacząć dokładać mięsa już pod sezon 2019. Z kim będę współpracował jeszcze nie wiem, nie chce póki co o tym myśleć i się zastanawiać.
2019 - wystartować na Arnoldzie ( w Europie , chyba ze sie uda USA to co mi tam xD) Olympia Europ Amator, EVLS Praga, Diamond Cup jakiś jak będzie i może coś w Polsce ale bardziej "wioskowe' imprezy niż Krajowe.
Takie mam właśnie plany. Kategoria ? do 100kg najprawdopodobniej.

Kolejna rzecz do której przejdę to ostatnie badania.
Jak część z was pewnie wie też z FB zacząłem współpracę z młodym dietetykiem Arkiem Matrasem. Bardzo ogarnięty chłopak studiujący dietetykę na Wrocławskim Uniwersytecie MEdycznym. Zaj**iste podejście prozdrowotne do całego tematu. Po wynikach badań postawił hipotezę:
Arek Matras
"masz przewlekły stan zapalany charakteryzujący się obniżonymi parametrami
żelaza, podwyższonym stężeniem CRP i neutrofili. Do posiłków wytrawnych staraj się
dodawać przeciwzapalnych przypraw – głównie kurkumy (wtedy do posiłków dodawaj pieprz
– kurkumina w połączeniu z piperyną jest 2000% lepiej przyswajalna), ale też pieprzu
cayenne, imbiru i goździków. Proponuję też po kolacji wprowadzić przeciwzapalne szoty – w
odrobinie wody rozpuścić pół łyżeczki kurkumy, pieprzu cayenne i startego imbiru, w smaku
nie wygrywa, ale jak zapijesz wodą/herbatą to będzie ok  Przewlekły stan zapalny zwiększa
stężenie hepcydyny, która blokuje wchłanianie żelaza (jest to mechanizm obronny, bo żelazo
w nadmiarze też działa prozapalnie)."


Do tego podbił mi wit D3 do 5000iu / ed przez co za 3 miesiące mamy dojść do wyniku 80ng/ml. Pierwsza myśl trochę mieszana ale później pomyślałem, że warto mu zaufać bo jako jedyna osoba oprócz dermatologa który badań mi nie zlecał postawił jakąś diagnoze od czego mam te syfy na twarzy.Nie mam nic do stracenia tak na prawdę i ufam Arkowi że pomoże mi z tym problemem.

Arkadiusz Matras
Makro diety:
3550kcal
B 280g
W 350g
T 120g

Makro poszczególnych posiłków:
Śniadanie - B 40g W 70g T 30g
II śniadanie - B 40g W 40g T 30g
Przedtreningowy - B 40g W 70g T 10g
Potreningowy - B 60g W 70g T 10g
Podwieczorek - B 40g W 40g T 20g
Kolacja - B 60g W 60g T 15g

WItaminy i składniki mineralne masz wszystkie po 200-300% normy, więc nie ma sensu dokładać, oczywiście węgli 350g jest przyswajalnych + 50g błonnika










Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Powodzenia Krystian trzymam kciuki i będę podglądał ;)

W sumie trochę podobnie u mnie teraz , naprawić trzeba to i owo i mam nadzieję, że za jakiś czas wrócić do mocniejszego trenowania. Pizza bym opitolił
Wysłana -
Obsereowalem poprzedni dziennik i będę tez tutaj.
Jaram się tez Twoimi planami bo to wniesie tutaj ogrom wiedzy i mam nadzieje ze wszystko Ci sie uda ogarnąć tak jak to sobie zaplanowales.
Powodzenia
Wysłana -
Ciekaw jestem jak ta diagnoza... i czy oczywiście trafna Oby miał rację Trzymam kciuki

Hvj z sylwetką póki co
Wysłana -
Sama nazwa już zachęca, nowy plan działania i nieco odmienne podejście, teraz tym bardziej na offie sprawdzi się pewnie super.
Powodzenia!
Wysłana -
Dzięki chłopaki.
Dla mnie rozwój na wielu płaszczyznach tego sportu jak i rzeczy z nim związanych jest dosyć ważny i mam nadzieję że zaowocuje w przyszłości u mnie jak i u ludzi z którymi będę pracował.

Póki co wszystko zgodnie z planem jeżeli chodzi o jedzenie. Nie podjadam, nie omijam posiłków bo mam je takie zaj**iste że aż szkoda nie zjeść. Z przygotowaniem też nie ma problemów, bardziej wymyślne rzeczy to pod weekend przeważnie.
Dzisiaj np miska wygląda tak:

1. 80g makaronu, 125g indyka, 5g oliwy, pieczarki, szpinak, papryka, jogurt naturalny

2. 80g makaronu, 220g indyka, 5g oliwy, pieczarki, szpinak, papryka, jogurt naturalny

3. Mleko 1.5% 220g, 60g jaglanych, 40g odżywki, 100g truskawek mrożonych, 30g migdałów

4.2 jajka, 125g twarogu, 30g mąki pszennej typu 1850, 1 jabłko. 30g rodzynek, 5g oliwy, cynamon i z tego robiłem placki

5. 4 jajka, 40g owsianych, banan, kakao, 5g oliwy,jogurt naturalny i mrożone truskawki

6.250g mleka sojowego, 200g anansa, 40g odżywki, 40g orzechów włoskich.

Trening:
1. MC 12x 60/ 10x80 / 10x100/ 8x130/8x150/6x170
2. Drazek nachwyt do klatki, 20/17/15
3+4. Wioslowanie hantlami na skosie + Hammer 3x12
5. Trap Y 3x15
6. Front Pull Down hammer 3x 15

+ 8 sesji interwalu 30/60.
Fotka żarcia, moja fota i miłego!










Wysłana -
Siema. Dzisiaj kolejna dawka smakołyków od Arka i trening barków i bicepsów.

Śniadanie:
2 bułki kajzerki podgrzane w piekarniku na chrupiąco i jajeczenica z 4 jajek z cebula i papryka

Przed Treningiem:
300g gotowanych zmieniaków, 150g mięsa z udka kurczaka, mizeria z jogurtu naturalnego i ogórków

Po Treningu:
300g gotowanych ziemniaków, 275g mięsa z udka kurczaka, mizeria z jogurtu naturalnego i ogórków

Posiłek nr 4:
100g kaszy jaglanej, 50g odżywki białkowej, 10g nerkowców, kakao, 200ml mleka sojowego

Posiłek nr 5:
Sałatka warzywna z Tofu wędzonym, 180g tofu, 30g chleba żytniego, 60g fasoli czerwonej, sałata, ogórek, 5g oliwy z oliwek, 23g orzechów nerkowca

Kolacja:
150g batatów, 150g łososia, 60g czerwonej fasoli, ogórek, pomidor, sałata


TRENING:
1. Face pull 3x 15
2. Unoszenie hantli w opadzie tułowia 3x 12
3. Wyciskanie hantli siedząc 5x15-6
4. Unoszenie w bok + unoszenie w przód 4x 15-12
5. Podciąganie sztangi do brody szeroko 4x 12-10

1. Uginanie ze skrętem nadgarstków z hantlami 3x 12-10
2. Uginanie przy wyciągu dolnym z drążkiem 3x 15-10+ drop
3. Uginanie młotkowe hantlami 3x12
4. Uginanie w bramie oburącz 2x 15












Zmieniony przez - Krystek20 w dniu 2016-12-06 20:26:29
Wysłana -
dobra micha
Wysłana -
Powodzenia
Wysłana -
ciekawy dziennik się zapowiada, rozumiem że kanal na yt bedzie caly czas kontynuowany? Powodzenia!
Wysłana -
Śniadanie jak i cała reszta szamy na pełnym rarytasie. Nie ma jednak jak zwykłą buła na sniadanie, a nie tam jakieś styropianowe wafle hehe
Strona 1 z 23
Dodaj odpowiedź