SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Przygotowanie do zawodów

Dodaj odpowiedź

Krystian Wolski: Przygotowania z Emilem Kaleńskim do MP, MEJ, MPJ 2016

Wysłana -
Witam wszystkich!
Nazywam się Krystian Wolski, niektóre osoby mogą mnie kojarzyć inne nie. Kilka słów o mnie:
Mam 22 lata, mieszkam na dolnym śląsku 30km od Wrocławia. Na co dzień pracuje jako mechanik (u nas nazywa się to Narzędziowiec) w firmie Fiuka, która zajmuje się produkcją surowych część do samochodów. A do moich obowiązków należy naprawa narzędzi tłoczących części na prasach. Powiedzmy, że podchodzi to coś pod utrzymanie linii produkcyjnej w ciągłej pracy.

Nie będę rozpisywał się jak zaczynałem swoją przygodę z siłownią bo nie ma to znaczenia. Mój staż treningowy to jakieś 7 lat z kawałkiem.
Na początku wzloty i upadki, problemów z nabieraniem masy nigdy nie było, podobnie z zatłuszczaniem i nawet pozwole sobie napisać że przeważa u mnie mocno ceche mezo..

Startować zacząłem w roku 2013 w Kłodzku, na Mistrzostwach Szkół Ponadpodstawowych i zająłem tam 1 miejsce w kat, do lat 21 przygotowując się praktycznie sam na 6 tygodni przed wyjściem bez kompletnego pojęcia a na miejscu pomógł mi wtedy Patrycjusz Wróblewski, którego podpytywałem podczas swoich "przygotowań" o różne rzeczy.
W październiku 2014r stanąłem na scenie na Mistrzostwach Polski Juniorów w kategorii +75kg z Piotrkiem Boreckim, Krzyśkiem Masztalerzem, Maćkiem Czeką, Sylwkiem Kaczmarkiem i kilkoma innymi chłopakami. Przygotował mnie wtedy Sebastian Kosiński z Krakowa, mój dobry znajomy z resztą.
Rezultat tego startu był taki że zająłem 3 miejsce. Jedni mówili że powinienem być 2, inni że 1 a jeszcze inni uznali to za słuszne i sprawiedliwe miejsce. Sam nie będę siebie oceniał lecz niedosyt pozostał.

Kolejne starty zaplanowałem tak sobie na rok 2016 gdyż po zawodach ciężko było mi się ogarnąć w niektórych sprawach i po prostu przespałem ten okres, który był najlepszy na dorzucenie kilogramów na siebie.

W tym roku nawiązałem współpracę z Emilem Kaleńskim, który gdzieś tam zawsze był takim moim autorytetem polskiej młodej kulturystyki i od maja tego roku zaczęliśmy współpracę, która układa się bardzo dobrze i jestem mega zadowolony z tego. Stąd też założenie dziennika między innymi. Pomyślałem, że będzie o czym pisać i dzielić się z ludzmi doświadczeniami będąc podopiecznym kogoś takiego jak Emil.

Jeszcze trochę o diecie i treningu.
Dieta wygląda następująco:
1. 5 jajek. 10g oleju kokosowego ,100-150g owoca
2. 75g ryżu, 220g piersi z kurczaka, 15g oleju z orzechów włoskich
3. 120g płatków owsianych, 50g izolatu, 15g oleju kokosowego ( i to jest zwykle przed treningowy)
4. 400g ziemniaków, 220g piersi z kurczaka ( po treningu)
5. 75g ryżu, 220g piersi z kurczaka, 15g oleju lnianego
6. 65g ryży, 150g wołowiny, 2 jajka lub 65g ryżu, 220g piersi z kurczaka, 10g oleju lnianego

B/T/W wychodzi mniej więcej tak, +300g, +300g, ok. 100.

Trening wychodzi różnie i czasami jest to loteria więc pozwolicie że nie będę go rozpisywał dopóki nie dostane od Emila nowej rozpiski a przeczytacie o nim z poszczególnych wpisów. ;)

Wrzuce jeszcze jakieś foto podglądowe z zawodów i aktualne w miare.









Zmieniony przez - Krystek20 w dniu 2015-09-13 21:16:25

Zmieniony przez - Krystek20 w dniu 2015-09-13 21:17:45
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Tutaj jeszcze ostatni trening w tym tygodniu który zrobiłem wczoraj.
Podsumowując cały tydzień to wypadł on bardzo dobrze pod względem treningowym mimo, że miałem 2 zmiany, których nie nawidze.
Co do jedzenia to odczuwam jeszcze głód pomiędzy posiłkami i nie najadam się po prostu i pewnie wspomne jutro Emilowi o tym.

Póki co jedzenie i trening z dzisiaj.
1. 50g izolatu, 30g migdałow, 10g oleju kokosowego
2. 75g ryżu, 220g miesa, 15g oleju lnianego
3. 120g płatków owsianych, 50g izolatu, 15g oleju lnianego
4. 400g ziemniaków , 220g miesa
5. 2 cheesburgery i mc flury %)
6. 75g ryżu, 220g miesa, 15g oleju lnianego
7. 220g miesa, 15g oleju lnianego

TRENING:
1. Odwrotne rozpiętki butterfly 5s.
2. Unoszenie w opadzie siedzac 4s.
3. Odwrotne rozpiętki w bramie 3s.

4. Wyciskanie na maszynie 5s
5. Unoszenie przed siebie 4s

6. Unoszenie na boki stojąc 5s.
7. Unoszenie w bok jednorącz przy wyciągu dolnym 4s.
8. Podciąganie wzdłuż tułowia 3s.

1. Prostowanie na maszynie 4s.
2. Prostowanie przy wyciągu trójkątem 4s.
3. Francuz oburącz za głową 3s.
4. Prostowanie oburącz z dłońmi skierowanymi do środka, uchwytem neutralnym || 3s.
Adam mi pokazał to ćwiczenie i jak ktoś będzie ciekaw tego to poprosze go o film ;)







Wysłana -
Zapomniałem napisać w jakie zawody z Emilem celujemy, co prawda jest to w nazwie tematu ale powtórzę.

Docelowo Kwalifikacje na Mistrzostwa Europy Juniorów a jak już będziemy na miejscu to pewnie jakaś kategoria seniorska i będzie to najprawdopodobniej kat. do 90kg.

W późniejszym czasie MPJ 2016 a czy coś wcześniej i po drodze to się okaże ;)



Zmieniony przez - Krystek20 w dniu 2015-09-13 21:35:35
Wysłana -
w pierwszym poscie masz wegli grubo wiecej niz 100...
Wysłana -
nie zachowałem kolejności tylko, 100T, 300+W, 300+B ;)
Wysłana -
Kolejny super dziennik ! Powodzenia.
Wysłana -
No Krystek ciśniesz ostro!

Czasem mamy okazję razem coś pomachać i obecnie na żywo Krystian wygląda na znacznie większego konia niż na zdjęciach.
Wysłana -
No siema Bzyczek :D Możemy się przypiąć za tydzień razem i coś wrzucić :D

Dzisiaj dzień na ogólnym luzaku. Nie byłem w pracy z powodu urlopu na żądanie ;D
Ogólnie po kursach bywam zmęczony a doszło do tego jeszcze to że nie wróciłem do domu z Wrocławia tylko zostałem u mojej kobiety i zbyt długo nie pospałem, więc zrobiłem sobie wolne %)

Wróciłem około 11 do domu, 2,5 godzinne cięcie drzewa ;D później kima i trening :D
Jak na prawdziwego sezonowca przystało w międzynarodowy dzień klaty zrobiłem klate i bicka. Oczywiście nabijam się bo u mnie to jest loteria a w tym tyg akurat wypada mi 2x klatka więc też od niej zacząłem .

1. Wyciskanie sztangi skos 5s 8x90 ostatnia
2. Wyciskanie hantli płasko 4s 10x36 ostatnia
3. Dipsy 4s z obciążeniem bo dawno nie robiłem 20kg
4. Przenoszenie za głowe + rozpiętki w bramie 4s.

1. Uginanie ze sztangą na modlitewniku 4s
2. Uginanie ze skrętem 4s
3. 21 ze sztangą łamaną 3s
4. Uginanie w bramie oburącz 3s

+ brzuch

Dieta:
1. omlet z 5 jajek, 10g oleju kokosowego, cynamonowy walden z rodzynkami
2. 75g ryżu basmati, 220g miesa, 15g oleju lnianego
3. 75g ryżu basmati, 220g miesa, 15g oleju lnianego
4. 75g ryżu basmati, 220g miesa, 15g oleju lnianego
5. 400g ziemniaków, 220g mięsa
6. 200g mięsa, 1 jajko, 65g ryżu, 20g masła orzechowego

Na jutro też jestem już gotowy ;)










Wysłana -
Krystek20
No siema Bzyczek :D Możemy się przypiąć za tydzień razem i coś wrzucić :D



Z Tobą nie robię przynajmniej do wiosny
Wysłana -
BzykuDG
Krystek20
No siema Bzyczek :D Możemy się przypiąć za tydzień razem i coś wrzucić :D



Z Tobą nie robię przynajmniej do wiosny


chyba do 2017 :D
Wysłana -
Czekałem aż założysz tutaj dziennik, na pewno będę śledził
Powodzenia gruby!


Zmieniony przez - prz1993 w dniu 2015-09-15 12:05:58
Strona 1 z 57
Dodaj odpowiedź