SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o kreatynie!

Kreatyna z fazą nasycenia - 8tygodni.

Wysłana -
Cześć, po 6msc regularnych ćwiczeń i suplementacji białkiem+BCAA chciałbym włączyć kreatynę.
Kiedyś 10 lat temu ją brałem i efekty były całkiem niezłe ale pamiętałem, że stosowałem ją z fazą nasycenia.
Domyslam się, że przez 10lat sporo się zmieniło. Poczytałem parę artykułów na forum i mam już totalny mętlik w głowie.
Zakupiłem kreatyne:
https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Creatine_Muscle_Max-opis33277.html

I teraz prośba do Was o dawkowanie?
Moja propozycja jest taka - cykl 6-8tygodni.
5 pierwszych dni 20g (rozbite na 4 dawki po 5g)
Później w każdy dzień po 5g(w DT po trenigu? niby większe przyrosty - przeczytane w artykule)
Moja waga 77kg.
Pytanie czy taka rozpiska jest dobra i jeśli jest dobra to kiedy przyjmować dawki (jedni radzą na czczo inni przed treningiem itp.)
Z góry dziękuje za pomoc

/edit
wpadło mi jeszcze takie dawkowanie:
Z fazą nasycenie:

I Faza nasycenia:
1 - 2 dzień 25 g (5 x 5 g), (tylko kiedy te porcje brać? ćwiczę 3 razy w tyg.)
3 - 4 dzień 20 g (4 x 5 g), (tylko kiedy te porcje brać? ćwiczę 3 razy w tyg.)
5 dzień 15 g (3 x 5 g). (tylko kiedy te porcje brać? ćwiczę 3 razy w tyg.)

II Faza podtrzymująca: trwa od 6 dnia do 42 dnia, codziennie 2 porcje po 5 g kreatyny.
W dni treningowe: pierwsza porcja 30 min. przed treningiem, druga bezpośrednio po treningu.
W dni nietreningowe: pierwszą dawkę rano bezpośrednio po przebudzeniu, drugą w połowie dnia.


Zmieniony przez - diabeelek w dniu 2018-02-27 11:19:32

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
witaj jest ok, kreatyne stosuj tak jak CI pasuje, nie ma znaczenia pora dnia
Wysłana -
Ale czy po fazie nasycenia 5g dziennie będzie ok - nie będzie za mało?
Czy może pójść w to dawkowanie:
I Faza nasycenia:
1 - 2 dzień 25 g (5 x 5 g), (tylko kiedy te porcje brać? ćwiczę 3 razy w tyg.)
3 - 4 dzień 20 g (4 x 5 g), (tylko kiedy te porcje brać? ćwiczę 3 razy w tyg.)
5 dzień 15 g (3 x 5 g). (tylko kiedy te porcje brać? ćwiczę 3 razy w tyg.)
II Faza podtrzymująca: trwa od 6 dnia do 42 dnia, codziennie 2 porcje po 5 g kreatyny.


Zmieniony przez - diabeelek w dniu 2018-02-27 11:27:18
Wysłana -
bedzie ok, nie wymaga sie juz wiekszych dawek, nawet okolo 3g bedzie ok
Wysłana -
Dziękuje w takim razie polece zaplanowanym przeze mnie planem. Pozdrawiam
Wysłana -
Wrócę z tematem, czy jest sens rozpoczynać cykl na kreatynie jeśli wiem, że w trzecim tygodniu będę miał tydzień przerwy od treningów?
Wysłana -
nie zawracaj sobie glowy takimi p******ami. spokojnie szamaj kreatynke
Wysłana -
Jestem na cyklu kreatyny. Biorę ją już 5 tygodni ale teraz ze względów zdrowotnych będę miał przerwę w treningach 2tyg. Dalej ją brać czy przerwać suplementację i zrobić sobię z miesiąc przerwy?
Wysłana -
Zrób roztrenowanie i ewentualnie po nim zacznij od początku. Nie masz za bardzo innych możliwości.
Wysłana -
Ok to na razie przestaje brać bo to bez sensu takie branie bez ćwiczeń.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź