SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o kreatynie!

Kreatyna kiedy?

Wysłana -
Witam, trenuje na siłowni 4 razy w tygodniu i ostatnio zacząłem suplementowac kreatyne. Biorę 5g po treningu siłowym. Ale w ciągu tygodnia chodzę pokopać w piłę z kumplami tak z 5-3 razy w tygodniu takiego intensywnego grania. I mam pytanie czy w dzień takiego grania brać kreatyne po graniu czy traktowac to jako dzień nietreningowy i brać rano do śniadania?
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
możesz suplementować cały czas bez względu czy dzień treningowy czy nietreningowy 3-4g dziennie
Wysłana -
Wiem, tylko chodzi mi o to czy pora ma znaczenie bo z tego co słyszałem to najlepiej po treningu siłowym i nie wiem czy po piłkarskim też brać czy w ten dzień pora nie ma znaczenia.
Ale dzięki za odpowiedź
Wysłana -
pora nie ma znaczenia, to jest suplement dzialajacy dlugofalowo a nie doraźnie, chodzi o wysycenie mięsni kreatyną, a pora w jakiej ją dostarczysz nie ma znaczenia
Wysłana -
Stosuj jak ci wygodniej. Co prawda badania wskazują na to aby uzupełnić poziom fosforan kreatyny po wysiłków. Jednak koniec końców aż tak istotne to nie będzie. Pamiętaj po prostu by kreatywne wziac
Wysłana -
Wielkie dzięki za odpowiedź
Wysłana -
ja w swojej suplementacji wrzucam glownie okolo 10g w dni treningowe tylko i jest to zazwyczaj okres przed treningowy, aby wykorzystac fakt, ze mam smakowa kreatyne i zamaskowac nieco smak pozostałych supli bezsmskowych ktore nie smakuja za dobrze
Wysłana -
ja ładuje przeważnie po aktywności fizycznej, jak w piłe kopiesz daj po treningu, moze byc też przed
Wysłana -
Również stosuję około 5g tylko przed treningiemcały rok. Możliwości jest wiele i nie powinno mieć to specjalnego znaczenia.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź