SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź

Kreatyna czy mass atak

Wysłana -
Witam. Zszedłem z 86 kg na 72 w ciągu roku tak aby zrzucić tłuszcz, prawie się to udało lecz chciałbym teraz nabrać czystej masy mięśniowej .
Miesiąc temu wziąłem się za ostre treningi siłowe, myśle ze już czas na jakieś suplementy

Szczerze to ciężko mi w ciągu dnia zjeść 3000kcal z samego jedzenia bo zawsze jadłem mniej.
Mass atak ma w sobie kreatynę itp niby to najlepszy suplement na masę i ma 400kcall w 1 porcji wiec pomogłoby mi to ale ja jestem zielony wiec proszę was o opinie

Albo mogę brać mass atak i kreatynę czy to za dużo ?

Zmieniony przez - Leo1991 w dniu 2018-08-04 22:47:42
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
gainer stosujesz wg braków brakuje Ci kalorii to mozesz się wspomóc, jak chcesz kreatynę to zakup ją oddzielnie
Wysłana -
Możesz brac , jednak pamiętaj ze najważniejsze dla Ciebie będzie zdrowe odzywianie .
Wysłana -
No ale mass atak da dużo w czasie masy jak będę bral tylko to bez kreatyny oddzielnie ?
Wysłana -
To tak jakbyś zapytał „ będę jadł dużo makaronu z jogurtem , będzie dużo masy”

Zmieniony przez - flex1976 w dniu 2018-08-05 00:20:12
Wysłana -
Leo1991
No ale mass atak da dużo w czasie masy jak będę bral tylko to bez kreatyny oddzielnie ?

to tylko uzupelnienie diety jak bilans kaloryczny wraz z gainerem bedzie na zero lub minusie, to mozna nawet nie przybrac ani grama na masie ciala
Wysłana -
Mass atack nie ma w składzie kreatyny po to, aby zrobić Tobie dobrze, ale po to, aby zwiększyć sztucznie Ilość białka w produkcie tanim kosztem. Polecam skupić się na bardziej renomowanych firmach.
Wysłana -
Ale chyba nie bez powodu dostał wybrany najlepszym suplem na masę ?