SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kraul - ekstremalnie szybka zadyszka

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3249

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 4 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 127
Witajcie,

Jestem początkującym 26-letnim pływakiem; uczęszczam na zajęcia dla dorosłych. Problem mam jak w temacie; czy płynę na 2, czy na 3, czy na 4 jest tak samo. Po 6-8 ruchach pomimo brania oddechu, rytmicznego wydychania pod wodą jestem bliski wyplucia płuc. Okno na wzięcie spokojnego wdechu również mam wystarczająco długie.

W przeszłości trenowałem kolarstwo, moje płuca są pojemne, mam wyuczone rytmiczne i spokojne oddychanie, nie mam kłopotu ze wstrzymywaniem oddechu pod wodą i niewypuszczaniem go przez całą długość basenu. Gdy płynę strzałką i wydycham powoli powietrze jestem w stanie przepłynąć długość na dwóch wdechach. Przy pełnym kraulu czuję się jakbym w ogóle nigdy nigdzie jakiegokolwiek sportu nie uprawiał, zaczyna się walka o tlen. Instruktor polecił mi sprawdzić na grzbiecie czy będę miał to samo - nie mam. Nawet gdy pracuję na 100% nogami i rękoma w pełnym stylu. Nie wiem kurczę, czy to stres, czy o co chodzi? Instruktor mówi, że technikę mam dobrą, motorykę tak samo, ale dlaczego brakuje mi tlenu po kilku ruchach to już nie jest w stanie powiedzieć. Z ósemką między nogami problemu również nie mam. Osobno ręce i osobno nogi - jest super, płuca z żelaza. Połączenie dwóch - kondycja wędkarza.

Jeśli ktoś się spotkał z czymś podobnym i ma na to jakieś panaceum; będę wdzięczny za rady.


Zmieniony przez - stepek991 w dniu 2017-12-18 20:50:55
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie