SFD.pl Po 35 roku życia

Dodaj odpowiedź

Krata na lato wedlug Kapitana Wodki

Wysłana -
JUZ MOZNA PISAC

Witam i zapraszam do sledzenia, komentowania i przede wszystkim do konstruktywnego krytykowania.



CEL


Redukcja tk. tluszczowej przy zachowaniu obecnych obwodow (oprocz pasa i tylka). Tylko tyle.




Dane:

- 26 lat
- 180 cm wzrostu
- waga 80.2 kg
- pas na wysokosci pepka luzem 86 cm ( -5 cm od 5 stycznia)
- pas na wysokosci pepka wciagniety 82.5 cm

UWAGA: moj centymetr konczy sie na 139 cm i tego konca uzywam jako poczatku (a to dlatego, ze na 0 cm jest kawalek metalowego haczyka i jest niewygodnie tego uzywac) teraz tak: jesli zaczynam od 139 cm i po zmierzeniu dostaje 53 cm to moj wynik to 139 - 53 = 86 cm. W razie potrzeby moge dac foto na dowod.

- biceps L/P 38 cm
- udo L/P 59-60 cm

Dodalem zdjecie swojej miarki:



Jak widac konczy sie 3 m 39 i tego konca uzywac jako start, jak pisalem. Mysle, ze juz nie powinno byc zadnych watpliowsci.




Wyniki silowe:

- WL 130 kg
- MC 160 kg
- przysiad tylni 110 - 115 kg

BF jak narazie podaje mi ok. 16% ale w to nie wierze Moj przyklad pokazuje juz na starcie jak slaby jest pomiar przy uzyciu kalkulatorow z internetu itd. Prosze zobaczyc uzytkownika drazekm i jak on wyglada a jak ja, choc BF pokazuje nam niemal ten sam.




O sobie:


Prowadze juz dziennik w dziale Dzienniki dla pocz.:

http://www.sfd.pl/Kapitan_Wodka__Pol_czlowiek,_pol_litra-t913097.html

Jakies 2.5 roku temu BF na poziomie okolo 30%. Od tamtej pory cwicze regularnie, ale od kilku miesiecy z w miare przemyslanym treningiem i dieta (wczesniej oczywiscie glodowka i konkretne rozwalenie metabolizmu). Jesli chodzi i swoje cialo to nadal bardzo go nie lubie. Najbardziej odstaja nogi (nie byly cwiczone bardzo dlugo) i klatka (zla technika, wyciskanie barkami, brak mostkowania itd.). Jestem swiadom brakow, ale jednak najpierw chce sie raz a dobrze wyciac i potem z glowa poprawiac braki. Jeszcze wiele przede mna.

Zdjecia robione z rana przy swietle dziennym oczywiscie, na czczo. Wyszly niekorzystnie Pomiary rowniez na czczo. Wyglada jak wyglada, pracuje zeby bylo lepiej

Jesli chodzi i codzienne przeszkody to ogranicza mnie troche nieregularny i czasem bardzo dlugi czas pracy (ale nie pracuje ciezko w sensie fizycznym, komputer w zasadzie).




Dieta:

Jem obecnie 3 posilki dziennie:

1. 12-13
2. 16-17
3. 20-21

b: 180-200 g/kgmc; t: 1 g/kgmc; w: reszta. Moje kcal to teraz okolo 2300.




Trening:

Jest to teraz czterodniowy SPLIT:

- klatka, brzuch
- plecy
- barki i rece, brzuch
- nogi

A bedzie tak za jakis czas:

- klatka, biceps, brzuch
- plecy
- barki, triceps, brzuch
- nogi

W tygodniu mam zamiar to rozlozyc nastepujaco:

- pon: aero 30 min
- wt: off
- sr: barki, tric, brzuch, aero 30 min
- czw: nogi i lekkie aero 20-30 min
- pt: off
- sob: klatka, biceps, brzuch, aero 30 min
- niedz: plecy, aero 30 min

Nie pasuje mi ten biceps przed plecami poki co, jeszcze pomysle. Dokladny rozklad poszcz. cwiczen podam juz jak to ruszy




ZDJECIA, INFO, FILMY:


WYLICZONY BF:


ZMIERZONY BF Z 18 MARCA (DOLNE) + BONUS - POMIAR JAK ZACZYNALEM (GORNE).


ZDJECIE WAGI Z DATA:


PAS WCIAGNIETY POMIAR:



PAS WCIAGNIETY BOKEIM:


PAS LUZEM POMIAR:


"POZA" PRZODEM:


"POZA" TYLEM:


PAKIET ANTYANOREKSYJNY:

- WYCISKANIE LEZAC 5 x 100 kg + SCREEN Z DATA DLA NIEDOWIARKOW JESLI NA FILMIKU NIEWYRAZNIE WIDAC:






DIPSY + SCREEN Z DATA:






L-SIT + SCREEN






OSTATNI SPRAWDZIAN DODAM JUTRO!




Zmieniony przez - Kapitan Wodka w dniu 2013-03-18 06:37:13
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Zapraszam do komentowania, temat jest otwarty Jesli cos jest niejasne badz budzi watpliowsci prosze smialo pisac.

Dostalem kilka uwag odnosnie pomiaru pasa. Wyzej juz uzupelnilem wpis i dalem zdjecie, mysle ze nie powinno to juz nikogo zastanawiac. Wkradl sie maly blad, bo napisalem ze koniec jest na 139 cm, a jest na 339 cm (nie pamietalem o tym), lecz to niczego nie zmieniaDodatkowo, w pomiarze BF z dzis tez jest podany obwod pasa i jest identyczny.


DO ORGANIZATOROW I INNYCH: NIE ZALEZY MI NA OSZUKIWANIU, FEJMIE (CHCE POZOSTAC ANONIMOWY) CZY NAGRODACH. (NIE WSPOMINALEM WYZEJ, ALE TEZ NIGDY NIE UZYWALEM SUPLI.) TRAKTUJE KONKURS JAKO ZDROWA RYWALIZACJE I MOTYWACJE DO DALSZEJ PRACY NAD SOBA. ZYCZE POWODZENIA KONKURENCJI, POKAZMY W KONCU ZDROWY BRZUCH BEZ FALD

Zmieniony przez - Kapitan Wodka w dniu 2013-03-18 07:01:25

Zmieniony przez - Kapitan Wodka w dniu 2013-03-18 07:04:52
Wysłana -
Bardzo ladnie wszystko :)

W dipsach chyba tylko nie do konca prostowales rece - troche za nisko kamera i nie widac, ale to wg mnie nie znaczacy szczegol w calosci. L-sit zwalilo mnie z nog ... 5 x 100 kg tez super. Wrzuc dipsy do treningu z obciazeniem :) to na koniec konkursu machniesz 30 - 40 z cc :)

Powodzenia :)
Wysłana -
Dziekuje Ci Zgadzam sie, ze mozna to zrobic lepiej ale w dipsach nieprostowanie rak utrudnia sprawe moim zdaniem bo nie tracisz napiecia w ten sposob. A L-sit, coz, moglem nogi bardziej wyprostowac, wiem o tym ale niech juz zostanie jesli moze.
Wysłana -
Z prostowaniem rak w dipsach jest trudniej wykonac cw. ale ja sie nie czepiam. Cw. i tak jest ciezkie jakby nie bylo wykonane. W L-sit wg mnie to kwestia rozciagniecia - tak tez jest OK wg mnie
Wysłana -
Masakra jakaś.... Przecież ja z 10 dipsów zrobię, a L-sit to pare sekund może.... Ciekawe jak mi pójdzie 50kg na ilość powtórzeń... Ale nie żalę się , tylko podziwiam jak Wam dobry idzie

Zmieniony przez - RafalRRRR w dniu 2013-03-18 09:45:06
Wysłana -
No, koniec zalenia
Wysłana -
Wlasnie ... nie ma co plakac tylko trzeba za ... ac ze zacytuje klasyka :)
Wysłana -
powodzenia , będę zaglądał
Wysłana -
Powodzenia będę zagladał wygląda ciekawie!
Wysłana -
Kapitanie mam prośbę
jeśli masz fotkę z okresu gdy miałeś BF 28,8%, to jakbyś mógł ją wrzucić to byłbym wdzięczny
ja mam niby 23,3% i jestem ciekaw jak to u Ciebie wyglądało (chciałbym porównać)
Strona 1 z 84
Dodaj odpowiedź