SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kontuzja?

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1466

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 693 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 2345
Nie jestem pewien, może to pytanie raczej do działu "Trening". Trenuję od 4 lat, teraz jestem na cyklu rzeźby, o całości można poczytać: https://www.sfd.pl/temat136686/

Nigdy wcześniej nie byłem kontuzjowany, nawet przy biciu rekordów obciążeń. Wczoraj miałem trening nogi+barki+brzuch (środkowa część)+1h jazdy na rowerze. Dziś nie mogę się ruszyć ;> Odczuwam nieznośny ból po prawej stronie pleców, mniej więcej na wysokości dolnej cześci najszerszego mięśnia grzbietu. Ból pozwala na normalne funkcjonowanie, jednak nie bez zaciśniętych zębów ;> Ból zmniejsza się przy oparciu pleców np. o oparcie krzesła, zwiększa przy ruchu podobnym do tego w martwym ciągu. Wydawało mi się, że jest to taki rodzaj bólu, który trzeba po prostu delikatnie roztrenować - nic z tego, dziś na treningu nie byłem w stanie zrobić nic. Planuję gorącą kąpiel, Voltaren i trzymanie pleców w cieple ;>, odpuściłem dzisiejszy trening i jestem w stanie odpuścić jeszcze jeden, ale na tym etapie dłuższa przerwa w treningach to dla mnie tragedia. Co mogę zrobić?

Zireael deith blath caerme...there will be a day, there will be...

Rytm mojego życia wyznacza miarowy stukot skakanki i kropel potu na betonie - there will be a day, there will be

Traenen auf den auf die Stange eingeklemmte Haenden...meine Haenden?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krates ZASŁUŻONY
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 1331 Wiek 42 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 15055