Złożyłem zamówienie, wkrótce dotarł do mnie @ z informacją o przyjęciu zamówienia a następnie o wysyłce paczki.
@ o wysyłce jest z wczoraj; po powrocie z pracy po godzinie 16 próbowałem skontaktować się z firmą aby ustalić nr paczki żeby skontaktować się z kurierem i ustalić godzinę dostarczenia (do 16 nie ma fizycznej możliwości aby kurier mnie zastał; jestem w pracy kilkadziesiąt km od miejsca zamieszkania) - niestety moje próby spełzły na niczym (dzwoniłem pod wszystkie telefony dostępne na stronie...); w końcu odpuściłem i poprosiłem sąsiadów o przechwycenie kuriera.
Dziś wracam z pracy; przesyłki nie ma więc dzwonię ponownie, żeby dowiedzieć się czegoś o nr nadania. No i powtarza się historia z wczoraj; nigzie nikt nie odbiera; w końcu po DŁUGIM dobijaniu się na telefon pani Ani ( wg strony odpowiedzialnej za realizację zamówień) usłyszałem, że już dzisiaj nie pracują -sezon urlopowy bla,bla..
WTF?
Skoro mają skrócony czas pracy to niech o tym poinformują na stronie a nie walą reklamy w stylu
"Pracujemy dłużej 8-17"
http://img850.imageshack.us/img850/3542/pra.jpg
" data-lightbox="zdjecia" data-title="
http://img850.imageshack.us/img850/3542/pra.jpg
">http://img850.imageshack.us/img850/3542/pra.jpg
" alt="" />
Zresztą ta reklama
http://sfd9.static-sfd.pl/reklamy/marbo/2.png
" data-lightbox="zdjecia" data-title="
http://sfd9.static-sfd.pl/reklamy/marbo/2.png
">http://sfd9.static-sfd.pl/reklamy/marbo/2.png
" alt="" />
to też przegięcie
Mam tylko nadzieję, że z zamówionego sprzętu będę bardziej zadowolony niż z realizacji zamówienia.
---MaTeO---