PKN Orlen SA
Polska Grupa Energetyczna SA
GK PGNiG SA
Ostateczny Nasz wybór padł na: Polska Grupa Energetyczna SA
W Polsce z dnia na dzień poszerza się zainteresowanie kulturystyką. Coraz więcej firm patrzy na dodatkowe zyski z sponsorowania własnie zawodników kulturystycznych. Każdy pewnie będzie się zastanawiał skąd te zyski? Otóż to popularność tego sporu rośnie właśnie dzięki zainteresowaniu młodych ludzi, to oni mogą najbardziej wypromować ten sport w kraju.
PGE SA w ramach umowy z naszym zawodnikiem wykorzystywała by zdjęcia na swoich reklamach, połączenie zakładów energetycznych z kulturysta to świetny pomysł i wpadał by każdemu w oko.
Oprócz tego Nasz zawodnik występowałby na imprezach organizowanych przez sponsora, różne spotkania, wyjazdy i imprezy wewnętrzne firmy.
Przykładowe miesięczne kwoty sponsoringu:
Suplementy - 4000 zł
Dieta - 2500zł
Wejścia na sale treningową - 500zł
Transport - 500zł
Lekarz - 1000zł
Trener - 1000zł
Odnowa biologiczna - 1000
Wolne wydatki typu: koszulki, pasy, rękawiczki, itp - 1000zł
Dodatkowo w przypadku występów na zawodach - 5000zł (maksymalna kwota zależna od miejsca zawodów)
Całość: 11500zł + od okazji 5000zł
Korzyści dla firmy:
- upowszechnianiu stopnia znajomości firmy;
- powodowanie pozytywnych skojarzeń między sukcesami mojego zawodnika a sponsorem;
- powstawanie i utrwalanie pozytywnej opinii o sponsorze;
- dzięki cechom widowiska sportowego pozwala wzbudzać emocje, łączyć sukces sportowy z wizerunkiem firmy, oraz wiele innych skojarzeń takich jak zdrowie czy wytrzymałość
- nazwa firmy pojawia się w relacjach sportowych i serwisach informacyjnych z czasem w najlepszym czasie antenowym
- pozwala trafić do ściśle określonego targetu
- sponsoring pozwali stworzyć bliską więź z klientami
- dzięki pomysłowym rozwiązaniom może wspierać działania sprzedażowe i programy lojalnościowe
Obowiązki mojego zawodnika za sponsoring:
- Logo firmy na koszulkach ,czapkach , dresach, kubkach, długopisach itp
- Uczestnictwo w imprezach firmowych
- Reklama w telewizji i prasie
- Zawsze godne reprezentowanie marki
- Wizerunek zawodnika wykorzystywany na reklamach firmy, bilbordach, w prasie i telewizji
Zmieniony przez - PK_Kaczor w dniu 2012-03-31 22:53:48
Ciągły terror w dążeniu do chwały, życie jest za krótkie, żeby być małym!