SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Koniec z Omka!

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3908

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51562 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam serdecznie wszystkich !
Jestem tu nowo zarejestrowany co nie znaczy ze jestem zielony w temacie!
Czytam wypowiedzi na tej liscie juz od dluzszego czasu!
Jednak przejdzmy do sedna!
Chcialem sie z wami podzielic informacja (na razie jeszcze nie potwierdzona - ale to kwestia najblizszych dni)
Jelfa od nowego roku zaprzestaje produkcji Omnadrenu!!!!!
Odezwe sie jak bede znal jakies szczegoly a poki co polecam wam zrobic sobie jakies zapasy....
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51562 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
nieodgrzebujcie starych tematów !



Moderator działu "Sporty Ogólnorozwojowe"

[ Biali niepotrafią skakać ]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51562 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
HORROR

SIARA!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1078 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 5820
A Polfa robi omke czy nie?

Pozdrawiam

Pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51562 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
SPOKO to tylko jakaś Pluskwa 2002 bedzie spoko ;)))

Remember:
"SMILE NOW ,CRY LATER"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 244 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 10929
jak również prolongatum 1oomg