SFD.pl Doping

Dodaj odpowiedź

Koniec odbloku po 3 latach ON bez hcg w trakcie. Relacja.

Wysłana -
Witam obecnie jestem juz po odbloku ktory zakonczylem 15 dni temu. Cykl byl 3 letni test solo bez hcg. Duzo ludzi mi pisalo ze moze byc ciezko.
Na odblok poszlo przez 5 tyg hcg 2500iu co 3 dzien. Dotego Nolvadex 60 tab przez 2 miesiace po hcg razem z Clomidem tylko ze clomid skonczylem tydzien przed nolva 20mg clom 50mg przez 45 dni bralem doraznie 25mg provironu rano. Dotego vit b6. Powiem tak. Poki co nie robilem badan na testa. Ale po wlasnych odczuciach zero problemów z erekcja. Nieco libido spadlo ale wiadomo jak to na syntetyku jest. Wiec mysle ze odblok przeszedl pomyslnie. Za jakis czas zrobie badania na testa i zobacze w jakich jest granicach. Zauwazylem tylko maly mankament lewa strona gdzies okolo 2cm od sutka czuje lekki bol ale tylko po dotknieciu. Sutki nie powiekszane. Czy moze byc to lekkie gino. Chociaz niewyglada bym mial gino sutki nie bola.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
zobaczymy za jakies 1-2 tyg bo jeszcze sermy kręcą czy jest ok
Wysłana -
Bardzo prawdopodobne, że coś takiego to małe gino.
Wysłana -
Pewnie czas pokaze ale poki co grunt ze faja nie jest miekka. A balem sie tego najbardziej. W sumie to juz 21 dzien bez cloma. Jak dlugo sermy kreca w organizmie po ostatnim podaniu.
Wysłana -
Co z tym robic czy olac.
Wysłana -
Powiem bycie off troche dziwnie ale powoli sie przyzwyczajam do tego.
Wysłana -
Może zrób sobie USG, żeby mieć 100% pewności. Jeśli takie małe, to chyba nie ma sensu wycinać [wydaje mi się, że dość sporo osób takie gino ma]. Prolkę i estro badałeś ostatnio?
Wysłana -
Narazie nie mam jak. latem na urlopie zrobie w PL. Komplet badan. Chociaz na moje oko to nie gino.
Wysłana -
Nie muszą puchnąc sutki/być powiększone i dawać się w jakikolwiek sposób we znaki bez dotyku, żeby było gino. Może być tylko grudka, ktora boli tylko przy dotyku. Jak byś teraz zrobił i okazało się, że coś jest podwyższone, to największa szansa, że cofniesz, chyba że już masz to od dawna.

Ale spoko, już pokazałeś, że masz luźne podejście do tematu


Zmieniony przez - xorton w dniu 6/10/2018 4:07:37 PM
Wysłana -
W ciągu tych 3 lat jakie przyrostu masy/siły zrobiłeś ? Krótki/długi estr ? Pytam z ciekawości
Wysłana -
kitesurf
.... Za jakis czas zrobie badania na testa i zobacze w jakich jest granicach. ..


Zrob tez LH i FSH
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź