SFD.pl Zdrowie i Uroda

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o kreatynie!

Koniec izoteka a kreatyna

Wysłana -
Hej biore izotek od 6mcy. Bede go bral jeszcze rowny miesiac bo biore ostatnimi czasy wieksza dawke bo mam za duzo planow by tracic czas na izotek. Tak wiec biore teraz po 60mg. Zostal mi ostatni miesiac, ale tez chcialem zaczac brac kreatyne. Nie wiem jak u mnie z watroba, bo nie chodze do dermatologa juz 3mce, tylko znajomy lekarz wypisywal recepty. (Dermatolog nic nie pomaga:|) w kazdym badz razie nie moge za bardzo robic sobie wolnego i patrzec znow watrobe, ale biorac przez 7mcy izotek moge miec nieodwracalne zmiany w wateobie? Chyba nie. Tak wiec czy kreatyna bardzo mocno dziala na watrobe, czy moge miesiac przed zakonczeniem kuracji izotekiem zaczac brac krete, skoro nie mam zadnych objaow z nieprawidlowo funkcjonujaca watroba?


Zmieniony przez - GoXhaEzl w dniu 2018-01-04 11:25:07
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Raczej spokojnie możesz łykać.
Jeśli sam sobie zaplanowales zwiększenie dawki to robisz wielką głupotę, bo wraz z jej zwiększaniem szansa na występowanie coraz to poważniejszych skutków ubocznych wzrasta.
Wysłana -
Ale zwiekszylem z 2 tabletek do 3 dziennie nie tak dawno. Zaoszczedze na tym ok 1,5 miesiaca, to nie jest duzo :p mysle ze nie bede mial problemow z tradzikiem, wiem ze czekolada powoduje pryszcze i od pol roku nie zjadlem nic co ma kakao, choc wiem ze kakao to nie tak doslownie czekolada ale juz mam taki stosunek do kakao/i przy suplach czytam zawsze opis czy jest kakao. Ogolnie jakby ktos mial mozliwosc zrezygnowania z dermatologa to nie bojcie sie bo oni niestety nic nie pomagaja, cxytalem mnostwo ksiazek anglojezcznych filmow itd. Mialem wrazenie ze mam wieksza wiedze od pani dermatolog, wole zaoszczedzic te stowke miesiecznie ;p (oczywiscie wieksza wiedze w kontekscie tradziku a nie innych chorob skory etc)

Co do kreatynki moze poczekam ten miesiac jak skoncze kuracje, a ogolnie omege 3 sobie zamowilem ze sklepu sfd, czy ona espomaga regeneracje watroby? Mam omega 6 w diecie, a omega 3 brak


Zmieniony przez - GoXhaEzl w dniu 2018-01-04 12:33:37
Wysłana -
GoXhaEzl
Ogolnie jakby ktos mial mozliwosc zrezygnowania z dermatologa to nie bojcie sie bo oni niestety nic nie pomagaja, cxytalem mnostwo ksiazek anglojezcznych filmow itd. Mialem wrazenie ze mam wieksza wiedze od pani dermatolog, wole zaoszczedzic te stowke miesiecznie ;p (oczywiscie wieksza wiedze w kontekscie tradziku a nie innych chorob skory etc)


naprawdę w to wierzysz , po przeczytaniu kilku książek i obejrzeniu filmików ?
Wysłana -
Mam tu na mysli ze nie czytalem tylko polskich for na temat tego skad powstaje jak leczyc itd a patrzylem na wszelakie badania, potrafilem czytac az do 5 rano wszystko na ten temat. Zaciekawil mnie, aczkolwiek u mnie przyczyna chyba byl zepsuty zab :) Zobacze po zakonczeniu kuracji czy udlao mi sie go wyleczyc czy nie (tradzik) Mialem dosc spory problem zwlaszcza na zuchwie, chcialem chlonac wiedze i jak slucalem co mowila mi dermatolog i nie znala odpowiedzi na kilka z moich pytan doszedlem do wniosku ze nic tu po mnie.





Zmieniony przez - GoXhaEzl w dniu 2018-01-04 13:09:25
Wysłana -
To że się danym temat interesuje nie znaczy że ma się większą wiedzę od lekarza
Wysłana -
Moze tak, ale spojrzmy ma to ze dermatolog przepisala mi atlantan czy jakos tak, mocmy steryd do smarowania jakis suchych miejsc. Ja mialem lekkoe przebarwienia, uzylem 2 razy dostalem uczulenia, cale miejsca posmarowane tym szitem zaczerwienione oraz syfki sie pojawily i dzwonie do niej bo od samego poczatku wiedzialem ze ten lek nie jest dla mnie. Spytala czy lecze sie u niej czy samemu i ze mam nadal to stosowac. Po tej akcji bylem ostatni raz u niej i zalatwialem sobie recepty. A wszystkie suche/zaczerwienione miejsca znikly po miesiacu bez zadnych sterydow.


Zmieniony przez - GoXhaEzl w dniu 2018-01-04 17:54:56
Wysłana -
W takim przypadku się zmienia lekarza, a nie na podstawie jednego ocenia się całą grupę.
Ogólnie fakt, że dermatolodzy mają problem z leczeniem trądziku, ale nie wynika to koniecznie z ich niewiedzy, a bardziej ze złożności problemu.
Wysłana -
Albo się ufa specjaliście i się leczy u niego albo gdy nie ma to miejsca się go zmienia , samemu to nic dobrego zazwyczaj nie przyniesie a często zaszkodzi.
Wysłana -
No to to samo uslyszalem od niej ze u niej sie lecze to mam sie jej sluchac, ale nikt nie jest noeimylny i trzeba tez samemu trzezwo myslec, ja nie zaluje bo jedyne co musialbym robic chodzac dalej do niej to placenie za wizyte i zrobienie jeszcze badan kontrolnych eatroby. Nawet jakby sie pogorszylo to nie zaprzestalbym uzywania izoteku po jakichs 4miesiacach by znowu miec nawrot i sie z tym meczyc. Ludzie chleja alkohol ktory zle dziala na watrobe i zyja a ja po pochodnej witaminy a mialbym miec problemy z watroba ktore oznaczalyby przerwanie kuracji i ponowny nawrot? No way:D w kazdym rwzie za miesiac koncze kuracje i nie moge sobie wyobrazic bym mial jakiekolwiek pryszcze po niej, ale kto wie :p
Wysłana -
każdym kolejnym postem potwierdzasz, że takiej pięknej wiedzy nie nabyłeś.
I po rocznej kuracji na dość wysokich dawkach nawroty wcale nie są rzadkie. Nie substancja, a dawka czyni truciznę - czy witamina, czy alkohol, jedno i drugie może prowadzić do mega poważnych konsekwencji, w tym do śmierci. Tym bardziej retinoidy, czyli jeden z większych syfów, których konsekwencje można wymieniać i wymieniać.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź