SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kompletny brak apetytu po odstawieniu trawki

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 13685

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51557 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam, chciałbym prosić o pomoc. Opiszę swój problem w wielkim skrócie. Jestem długotrwałym adeptem marihuany, z biegiem czasu zaczynąłem widzieć, iż jestem uzalezniony. Pale od 5 lat codziennie. Robiłem już kilkudniowe przerwy ale nie mogłem wytrzymać tylko z jednego powodu, który zacząłem dostrzegać w momencie jak zacząłem ćwiczyć i się lepiej odżywiać ( ćwiczę od 2 lat regularnie na siłowni) mianowicie masakryczny brak apetytu. Dopóki nie zapale nie potrafię nic jeść, potrafię przez cały dzień wpychać w siebie tyle co po skopie zjem na raz( nie mówie tu o efekcie gastro zaraz po tylko o jakby hmm poluzowaniu "bariery" apetytu). Testowałem zajaranie z rana - potem lajtowo mogłem jeść pomimo nie palenia już tego dnia. Zauwazyłem również, żę jeżeli nawpycham się na noc ( wiem niezdrowe ) to wtedy rano pomimo wypchanego, pełnego brzucha normalnie mam ssanie na śniadanie. W normalnych warunkach gdzie nie nawp*****lam się na noc ( tak pale codziennie ) wstaje rano o pustym żoładku, nie mogę nic zjeść, 2 łyżki płatek i kapa. Potem idę do pracy i to samo męczę jedną bułkę cały dzień albo 100g ryżu + 100 kury standardowo jednorazowy posiłek, jem na 3... Przez to czuje jakbym nie mógł się najeść, jakby skurczony żołądek, jakby nie wiem go apetyt zniknął co za tym idzie nie mogę się skupić, myślę o jedzeniu, zaczyna mi brakować energii. Palenie sprawia mi w ciul radości i na pewno nie przestane palić. Jednak chce zrobić przerwę bo czuję, że coś mnie trzyma przy trawce, a ja nie chce palić bo musze, tylko lubię. Wiem też, że nie pójde do lekarza i nie powiem, że jaram i mam taki i taki pro blem, bo ona mnie od razu zaszufladkuje, przecież sqn jest