SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

Wysłana -


Na początku witam wszystkich bardzo serdecznie!

Zdecydowałam się na prowadzenie bloga, ponieważ mam nadzieję, że:

*dostanę tu wsparcie
*dobre rady
*obniżę swój bf jak tylko się da :)

Moim celem jest redukcja tkanki tłuszczowej, a w dalszej kolejności ładna, sportowa sylwetka.

Dane:

Wiek: 19
Wzrost: 173-174 cm
Waga: 76 kg
Poziom tkanki tłuszczowej: 28%
Obwód 1 cm poniżej pępka- 90-94 cm
Obwód uda: 61,5 cm (mierzę zawsze na bliźnie :D)
Obwód łydki: ehh... 44-44,5 cm
Przedramię: 25,5 cm
Biceps: 29,5 cm- 30 cm

W ostatnich 2. podane bez napinania :D


Cóż... Moja przygoda z redukcją zaczęła się ok. 20 lipca tego roku. Redukowałam się do ok. 20 pażdziernika. Pozbyłam się 20 kg :). Waga wyjściowa: 100 kg... Wiem, że dużo- ale ważne, ze sukces jest :D. W międzyczasie doszło jakoś te 4 kg... Czyli razem -24. Obecnie mam 76 kg. Dieta była, bieganie, siłownia- obwodowy i aeroby, suple typu: thermo fat burner, fat transporter, clenburexin, lkarnitynka itp itd. + witaminki :D

Dotychczasowa dieta przedstawia się następująco:

B: 2g-2,05 g/kg ciała
T: 0,8-0,9 g/kg ciała
W: 1,6 g/kg ciała

Przykładowy jadłospis:

7:30

2 jajka got. na miękko (jedno 60 g), kromka chleba razowego 25 g + 2. plastry polędwicy

9:30

Jogurt naturalny 150 g + 50 g pestek ze słonecznika

11:30

3. plastry polędwicy + 2. kromki razowego (2x 25g)

13:30

Jogurt naturalny 150 g + 50 g pestek ze słonecznika

15:30

Mintaj (150g) lub 120 g kurczaka z uda, lub 100 g piersi. Do tego warzywka, zresztą do każdego posiłku daje warzywka, przynajmniej 100 g.

17:30

2. kromki razowego (2x25g) + 3. plastry polędwicy + 50 g twarogu chudego

I TU IDĘ SOBIE NA SIŁOWNIĘ ZAZWYCZAJ LUB ĆWICZĘ W DOMKU :)

20:00/20:30/21:00 zależy jak się wyrobię

150 g twarogu chudego + koperek, czasem warzywka do tego

___________________________________________________________

Po śniadanku, obiedzie piję czerwoną herbatę. Wieczorem wypijam zieloną + przez cały dzień ile tylko wejdzie wody :):):)

___________________________________________________________

TRENING

3 x w tyg siłownia, obwodowy, wykonuję ok. 15-16. ćwiczeń, 4. obwody po 8. powtórzeń, ciężar na max.- poniedziałek/środa/piątek

Przed siłowym 10 min. rowerek jako rozgrzewka, po siłowym 20. min rowerek. Mam w planach zacząć się bawić z bieżnią :)

W domku (rozgrzewka z ekspanderem)

WTOREK, CZWARTEK- 8. minute ABS. + łydki wspięcia z hantlami 2 x 5 kg, stoję na książce :) 2. nogi 4 x 15. powtórzeń i każda z nóg 10 powtórzeń x 3

SOBOTA, NIEDZIELA- 8. minute: ABS, BUNS, LEGS & ARMS ;]

_______________________________________________________________

Inne bajery :D

Obecnie już się wdrożyłam, redukcja rozpoczęta od ok. 20 listopada, teraz biorę rano: 1. kap. TSE + 1. Dyma Burn. Przed treningiem: to samo co rano. Do tego dorzucam witaminki przedstawione na foto :).



Później postaram się dodać zdjęcie, chociaż jeszcze się zastanowię. Mogę wysłać na maila jak ktoś chce. Efekty po 1. redukcji są ogromne :) <-- tak twierdzą inni :D
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
wrzuc tu foty jak wazyles 100 i teraz:) zobaczymy efekt;) bardzo ladnie zycze powodzenia i dalszego zbijania :) tylko bez przesady :) nie zrob z siebie potwora:D moim zdaniem teraz to tylko trening na rzezbe i bedzie git:) w sumie nie wiam jak przy tym wzzroscie i wadze wygladasz ;] dlatego nie moge powiedziec co bedzie najlepsze dla Ciebie :) pozdro ;)
Wysłana -
Heh dzięki za ,,niesamowite" porady. Po pierwsze:

*jestem kobietą, nie wiedziałam, że tak trudno się domyślić

Po drugie:

*zdjęcia raczej na gg/maila.

Pozdro.
Wysłana -
hehe oj sory... to chyba przez ta moja chorobe jakis przy***any dzis jestem i nic nie czaje poza tym tylko tak zerknalem nawet na trening nie spojrzalem :D to wszystko przez ten poczatek takiego bloka przylapalem ze tyle zbilas ;D ladnie ladnie :)
a jak bys mogla te foteczki wyslac to poprosze :)

albi666@o2.pl

i oczywiscie SOG :) za wszystko i na zachete :D

Zmieniony przez - albi666 w dniu 2007-11-28 19:34:43
Wysłana -
Poszło na gadulcu.
Wysłana -
witam.

Jogurt zamień na serek wiejski i dorzuć do jakieś jabłko + ten słonecznik co masz


albi666 "moim zdaniem teraz to tylko trening na rzezbe i bedzie git:)"

albi666 nie ma treningu na rzeźbe

zdr.
Wysłana -
O Rothen :) Serek wiejski... hm, z chęcią :) Odtłuszczony czy nie :D? Cóż... jabłko powiadasz... mam małe ,,ale" co do fruktozy...
Wysłana -
Fiu fiu 20kg wynik imponujacy Bede sledzila dalej twoje zmagania. Powodzenia.
Daj te foty tutaj, na prawde takie dokonania sa rzadkie i na tyle spektakularne, ze moga byc motywujace dla innych dziewczyn. Milo sie oglada, czyjes sukcesy.
Wysłana -
w serku wiejskim jest bodajze 3% tego tłuszczu. Nie ma wogóle sensu zastanawiać się czy to ma jakieś znaczenie bo nie ma .

A co do fruktozy to nie masz się czego obawiać o ile nie jeszcz owoców kilogramami.

zdr.
Wysłana -
Usunięty przez domer za naruszenie Pkt 1 regulaminu forum.
Wysłana -
nie ma się czego wstydzić , wręcz przeciwnie to się docenia



Obligues, efekty są super a będą jeszcze lepsze
Strona 1 z 176
Dodaj odpowiedź