SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Kolejne podejśćie- kolejna porażka. Masa. U opornego.

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 30
Płeć M
Cel Masa
Waga 75
Wzrost 178
Poziom bf (zdjęcie poglądowe) 20
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) Praca zmianowa fizyczna
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) Jedynie siłownia
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie Zbilansowana, kaloryczność wyliczana aplikacją
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) Bdb
Stosowana lub planowana suplementacja Kreatyna, whey, gainer
Wysłana -
Białka daj 2g / kg , tłuszcze 1-1,5 i reszta z weglowodanow
Wysłana -
Efekt będzie taki że zaleje Cię jeszcze bardziej z tego co widać to zrobiłeś sporo tkanki tłuszczowej.
Wysłana -
Tylko ze nie przeczytałeś wszystkich postow. Autor już zdecydował się na redukcje
Wysłana -
Yoroi
To mnie pociesxyles heheh :)
A co sadzisz o treningu który napisałem wyżej i ilości kalorii które podałem ?

Pytanie być może głupie ale gdybym dalej ciągnął 3000 kcal a do tego dołożył aeroby więcej ćwiczeń na brzuch i więcej aktywności typu bieganie ? Jaki mógłby być efekt ? :D
Flex ja odpowiedziałem na to .
Wysłana -
2g/kg masy ciała białka, 1-1,5g tłuszczów i reszta kalorii pochodząca z węglowodanów. Trening polecam dać do oceny w dziale trening dla początkujących:

http://www.sfd.pl/Trening_dla_początkujących-f114.html 
Wysłana -
Ok a więc w ramach puenty

Przy wadze 75kg
Moje zapotrzebowanie to 2900 KCAL
Będę zjadał 2500 KCAl
B: 150 T: 80 reszta węgle

Co do nawyków:
Przestaje smażyć na oleju, pierś pieczoną zamieniam na gotowaną, staram się ograniczyć białe pieczywo, eliminuje słodycze i cukier zastępuje ksylitolem, przestaje też opychać się tłustymi karczkami, skrzydełkami itp tid :)

Jeżeli mógłbym jeszcze liczyć na odrobinę waszej uwagi to prosiłbym abyście rzucili okiem na PRZYKŁAD mojej diety. Tak jak pisałem- wszystko obliczam według aplikacji MyFitness Pal więc posiłki będą się różniły ale makrosy będą zachowane.

Nie sugerujcie się godzinami na rozpisce bo to tylko orientacyjne

PS. Jak uważacie taka redukcja długo może potrwać aby co nieco mięsień się odsłonił ? :) Wiem to subiektywne pytanie :)
Czy po miesiącu włączenie kreatyny do planu będzie w porządku ?






Zmieniony przez - Yoroi w dniu 2018-05-16 23:47:49
Wysłana -
Tuńczyk, szczególnie w oleju jest słabym jakościowo produktem. Daj świeżą lub mrożoną rybę. Ryż mniej przetworzony lub kasze, ziemniaki. Podobnie z mąką. Masz spory wybór.

http://www.sfd.pl/topic-t1144148.html 
Wysłana -
wojo zmc
Witaj,
W dni nietreningowe aeroby oraz interwały i będzie ok.
Pozdrawiam


W dni treningowe po treningu siłowym będę szedł na 10min rowerek 10 min bieżnia
W dni nietreningowe interwały i aeroby

Tak jak pisałem w temacie redukcji jestem 'zielony' - czy moglibyście polecić jakie interwały i aeroby wykonywać? Może jakiś filmik ?
Wysłana -
Tutaj możesz poczyta na ten temat: https://potreningu.pl/articles/1714/hiit-dla-poczatkujacych 
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź