SFD.pl Ladies SFD

Kobita prosi o rade

Temat przeniesiony z 'Galeria Zdjęć' przez: anubis84
Wysłana -
Witam :)
Mam 20 lat, 164cm, 55 kg
Trenowałam boks, z którego zrezygnowałam na rzecz siłowni. chciałam przytyć, a niestety przy trenowaniu boksu nie dało rady. Od roku chodzę tylko na siłownie. przybyło 7 kg. teraz chciałabym zostać przy tej wadze, ew. +2kg, ale "wymienić" tłuszczyk na mięso.
[mam jakies 26%bf a marzy mi się 15%]. zastanawiam się czy nie zacząć biegać, jednoczesnie trenując nadal na masę, ale boję się, że za bardzo schudnę [szczególnie obawiam się o moje biedne uda i pośladki, bo to o ich większe rozmiary najbardziej walczyłam]
moja dieta polega na tym że jem wszystko, byleby mieć 100g białka dziennie w tym pije gainera. jakieś porady?

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Nie wygląda na 26% to na pewno :)
Aż tak łatwo Ci się chudnie?
Aeroby przy dodatnim bilansie nie spowodują spadku masy jedynie przyśpieszą Metabolizm i będą działały na tłuszczyk :) Jeśli zrobić wsio z głową powinno być cacy :)
Wysłana -
no niestety strasznie szybko mi się chudnie... teraz żeby utrzymać wagę jem non stop. 3 godz przerwy to byłby luksus hehe. to zdjęcie robione naczczo to nie widać jak mam zawsze brzuch od żarcia wydęty ;)
Wysłana -
A jak Mniej więcej teraz wygląda twój trening i dieta:) Z Tym zawsze lepiej wprowadzać poprawki :)
A Jako, że Płeć piękna na pewno spore grono osób będzie chciało pomóc:)
Swoją drogą która metodą mierzyłaś bf, że wyszło aż tyle?
Brzuch wydęty znam ten ból :D po 21h postu miałem całkiem płaski teraz po 3tys kcal w 90 minut średnio to wygląda hah :D
Wysłana -
Sylwetka prezentuje się dobrze, nie jedz wszystkiego co popadnie, tego gainera odłóż, to jeden z gorszych suplementów, węglowodany łatwo dostarczyć z pożywienia, a białka są tam śladowe ilości.

Redukować nie masz z czego. Dołożysz bieganie, do tego zaczniesz się odpowiednio, zdrowo odżywiać, zobaczysz efekty. 26% BF źle obliczyłaś.

Btw. Właściwie, mamy specjalny dla dziewczyn
http://www.sfd.pl/Ladies_Fit-f403.html 
Wysłana -
Cześc na bank nie masz 26%bf jak na moj gust to max 20%
Wysłana -
Tak teraz wszyscy oceniajcie ile ma BF'u .. Tak jak dudee napisał, najlepiej jak zajrzysz do działu Ladies
Wysłana -
W Sumie wszystko co konieczne Dudee napisał od tego zacząć i będzie bajka a reszte kontrolować w trakcie:)
Powodzenia :)
Wysłana -
dieta polega na jedzeniu wszystkiego z pominięciem picia napojów, gazowanych bzdetów i słonych przekąsek: chipsy, solone orzeszki, paluszki. za to czekolady, ciastek, cukierków jem tyle ile jestem w stanie kupić ;) po treningu pije sobie 2 surowe jajka no i tego gainera. na obiad wiadomo zawsze jakieś mięcho, na śniadanie owsianka albo jajecznica. między czasie wszystko jak leci.

trening: PON barki, biceps [po 3 ćwiczenia na partię]
SR: nogi całe- pośladki, czworogłowy, dwu, łydki
PIĄ: plecy, triceps
i po każdym treningu brzszki, a klaty nie robię ;)

bf mierzone takim gadzetem http://allegro.pl/faldomierz-kaliper-sequoia-fitness-usa-instr-pl-i3377868782.html 
Wysłana -
a klatki z jakiego powodu nie ćwiczysz?
w takim razie tylko można pozazdrościć takiego metabolizmu, mimo jedzenia syfu taka sylwetka :)
Wysłana -
Cholera, że ja Endo i sobei tak pojeść nie mogę ech ogólnie jadasz to czego mi nie wolno ha :D
Właśnie dlaczego klatka odpada? Hmm aż dziwne ....
Strona 1 z 4