SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Kobieta skinny fat

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 37
Płeć Kobieta
Cel Masa
Waga 50kg
Wzrost 164
Poziom bf (zdjęcie poglądowe)
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) 3xsilownia popołudniu , aktywność w ciagu dnia spora cały dzien na nogach ( 2 małych dzieci )
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) Staż na siłowni 2 mce , silownia domowa wolne ciężary i ławeczka , duzo ruchu oprócz tego , spacery , 1 x tyg interlawy dodatkowo
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie Nigdy nie miałam diety , zawsze chuda ale brzuch wypchnięty , przed ciążami cardio 3-5 x tyg
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) W trakcie badań na jelita ze względu ze nie spada po ćwiczeniach i diecie , poza tym wyniki prawidłowe
Stosowana lub planowana suplementacja Stosuje odżywkę białkowa
Wysłana -
Witam , potrzebuje porady czy to co i jak robię jest dobrze , w skrócie :
Kobieta 37 lat, 50kg, ektomorfik , fat brzuch , jakies problemy z jelitami napewno ( w trakcie badań) , 5-6 posiłków dziennie , makro wyliczone na 1660kcal na dzien treńingowy i 1330 na dzien nietreningowy , dieta nisko węgle zeby brzuch spadał....
Silownia od 2 mcy 3x tyg , po siłowni 20 min cardio zeby spalić brzuch , który nie ruszył sie wcale mimo czystej miski i treningów
Za krótko zeby cos ruszyło czy trzeba cos zmienic ? Wszystkim z gory dziekuje za jakiekolwiek wskazówki









Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Podniesc kalorie, przestac wydziwiac z LC, nie robić rotacji DT i DNt, odżywic organizm, nauczyc się stac prawidłowo - tu pomocny będzie fizjoterapeuta, wzmocnic mięśnie głębokie.

Redukcja, ujemny bilans kaloryczny spowoduje tylko pogorszenie sylwetki. Jeszcze pogorszy się stosunkek mięśni do tłuszczu.



Zmieniony przez - deja vu w dniu 2018-04-13 14:17:36

Zmieniony przez - deja vu w dniu 2018-04-13 14:29:15
Wysłana -
Taaa stoję jak oferma , wiem ale nie chciałam wciągać brzucha zeby nie oszukiwać
Wysłana -
Tu nie chodzi o wciąganie brzucha, ale o złą postawę, która albo jest z powodu problemów z kręgosłupem/miednicą, albo po prostu tak stoisz...warto udać się do fizjo - celem oględzin.

Wylicz na nowo zapotrzebowanie http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html 
Wysłana -
U
Wysłana -
A LC dlatego zeby ten brzuch jakos spalić ....?
Wysłana -
Boje sie ze jak dołożę wiecej to wszystko w brzuch pójdzie ,sama niewiem .... z jednej strony chciałam ucinać bo brzuch a z drugiej trzeba dokładać bo trening na mase
Wysłana -
A dietę i trening mam od trenera zapomniałam dopisać i jej wyszło takie zapotrzebowanie
Wysłana -
Jak nikt nie odpisał pod Twoim postem - edytuj go na "ołówek" u góry po prawej przy swojej wypowiedzi.

Dietę od trenera - kiepsko nieco...tyle kalorii dać dorosłej kobiecie, która nie ma masy mieśniowej - szaleństwo.
Czemu z nim nie uzgodnisz wątpliwości?
Wysłana -
Pytałam czemu tylko tyle kcal bo mi wychodzi wiecej , ale ona zeby ten brzuch spadł , wiec dlatego pytam gdzie indziej
Wysłana -
Poza tym widziałam jej metamorfozy i ja sama - mój ideał wiec myślałam ze to cos ze mna nie tak
Strona 1 z 9
Dodaj odpowiedź