SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Kobieta skinny fat

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 37
Płeć Kobieta
Cel Masa
Waga 50kg
Wzrost 164
Poziom bf (zdjęcie poglądowe)
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) 3xsilownia popołudniu , aktywność w ciagu dnia spora cały dzien na nogach ( 2 małych dzieci )
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) Staż na siłowni 2 mce , silownia domowa wolne ciężary i ławeczka , duzo ruchu oprócz tego , spacery , 1 x tyg interlawy dodatkowo
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie Nigdy nie miałam diety , zawsze chuda ale brzuch wypchnięty , przed ciążami cardio 3-5 x tyg
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) W trakcie badań na jelita ze względu ze nie spada po ćwiczeniach i diecie , poza tym wyniki prawidłowe
Stosowana lub planowana suplementacja Stosuje odżywkę białkowa
Wysłana -
tichen
blue_hope
Kortyzol przede wszystkim warto badać z rana, zwykłe podstawy za 30-60zł zależy gdzie wystarczą, natomiast nie czepiałabym się samego kortyzolu, a pozostałych hormonów, do których warto "zajrzeć"
w UK wiem, że macie możliwość pójścia do lekarza po takie skierowanie, gość ostatnio z UK też był na forum i dostał (chyba miał jakieś inne ubezpieczenie, nie pamietam), ale warto popytać.

Jakie jeszcze hormony zatem watro zbadać ... tarczyce ? Cos jeszcze ?


To co napisał Marcin wyżej, ale warto też zerknąć wraz z pełnym profilem tarczycy na USG, w razie problemów z wynikami można pogłębić badania.

Chyba, ze masz jakieś objawy, które warto skonfrontować na badaniach?
Wysłana -
co do treningu to mam wrażenie że powinnaś go skonsultować z odpowiednim działem bo to nie jest ciężki trening siłowy - a generalnie taki buduje mięśnie których Ci brakuje...
50 wykroków ze sztangielkami 2kg siły i mięśni nie buduje...
Wysłana -
Rzeczywiście warto skonstruować plan który będzie dawał bodziec do rozwoju masy mięśniowej.
Wysłana -
dudee
Rzeczywiście warto skonstruować plan który będzie dawał bodziec do rozwoju masy mięśniowej.

Ja ponoc taki plan mam własnie skonstruowany ! A ze sie na tym nie znam to sprawę oddałam w ręce fachowca - trenerki która mi taki plan diety i cwiczen rozpisała
Strona 9 z 9
Dodaj odpowiedź