SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Klatka piersiowa i jak ją poprawić?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1618

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 13 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 22
Mam pytanie. Ćwiczę na siłowni regularnie od roku, na własnym atlasie. W przeszłości miałem problemy z nadwagą. Zeszłego lata schudłem 25 kilo. Mój problem polega na tym, że zostało mi trochę "brzucha"(chodź i to nawet dobrze wygląda)i niestety obwisłe piersi.
Na wiosnę brałem kreatynę z dekstrozą i ogólny zarys klatki się polepszył, ale nadal piersi pozostały obwisłe. Aktualnie biorę Hard Mass , który sam w sobie zawiera HMB. Moja prośba polega na tym, by ktoś doradził mi zestaw ćwiczeń by poprawić te obwisłe piersi. Górna część klatki jest w porządku. Zarysowała się dobrze, mięśnie nabrzmiały, klatka wysunęła się do przodu, problem z piersiami. Na klatkę aktualnie ćwiczę wycisk, butterfly, wyciąg górny wąskim chwytem do dołu na wyprostowanych rękach.

Gdzie robię błąd i jak powinienem skorygować ćwiczenia?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 167 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1026
i jak mam ci odpowiedziec jak nic o tobie nie wiem . ankieta
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 5005 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 19714
Błędy.

1. Za wcześnie na suple,
2. Brak diety,
3. Zły trening,
4. Brak aerobów.


Co powinieneś zrobić.
1. Odstawić suple,
2. Rozpisać sobie dietę,
3. Kupić gryf, obciążenie, sztangielki, drążek.