SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Klatka Piersiowa oraz Plecy - Jaka Ilość Serii?

Wysłana -
Siema
Na wstępie , normalnie trening na daną partie wykonuje raz w tygodniu. Zdziwi to pewnie wielu ale taki trening oscylował w zakresie 5-6 ćwiczeń i 30 serii. Po takim treningu czułem się zaj**iście, nie miałem problemów z zakwasami ani bólami. Efekty jak najbardziej były o dziwo bardzo dobre.
Jednak pytanie brzmi czy faktycznie nie lepiej będzie zejść do liczby 16-20 serii? Czy to może kwestia indywidualna?
Co sądzicie?
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Kwestia indywidualna kto jest na jakim poziomie wytrenowania, jaki planem trenuje, jakie ma priorytety.
Wysłana -
Witaj,
objętość treningowa tak jak i inne parametry treningu służą do tego by nimi umiejętnie żonglować
Zmniejszając objętość warto by zwiększyć intensywność. Próbuj, kombinuj, testuj Nie ma jednej skutecznej metody
Wysłana -
Tak jak chlopaki pisza mozesz robic przerwy zamiast minutowe to 30 sekund i gwarantuje, ze z 30 serii zlecisz na pewno na 20scia i bedziesz sie gotowal zartuje ofc, wszystko zalezy od czucia miesniowego.
Kiedys ktos powiedzial "Im wiecej wiesz tym mniejszym ciezarem potrafisz osiagnac sukces"
Pozdrawiam.
Wysłana -
Z wszystkimi wypowiedziami się zgodzę w 100%. MarcelQ dzisiaj się przekonałem o tym robiąc klatkę i biceps. Z 2 minutowej przerwy podczas klatki zszedłem do 60-90 sekund i szczerze dawno tak udanego treningu nie miałem jeśli chodzi o tą partie.
Wysłana -
Z obserwacji wywnioskowałem że dużo osób pomimo już dobrego wyglądu ( a zatem i stażu jak przypuszczam) nie przykłada wagi do kwestii przerw , doboru ciężaru ,zakresu ruchu czy czasu jego wykonywania. Stoper to nieodłączny element treningu bo wyznacza tempo i mi bardzo pomaga. W sumie tak jak wyżej napisaliście ilość serii to kwestia indywidualna oraz tempa na treningu czy samego podejścia do niego. Myślę że najlepiej będzie jak poddam system 16-20 serii obserwacji na jakiś czas zwracając uwage na przerwy i tempo wykonywania ćwiczeń, zobaczę jak będę się czuł i jakie efekty będą.
Wysłana -
Im bardziej jestes zaawansowany tym równiejsze jest tempo i przerwy pomiedzy seriami intuicyjnie.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź