SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kilka pytań

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2582

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 132 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1811
Witam. Nie znam się w tym dlatego myślę że ktoś coś tutaj może doradzi

Może zaczne dla jasności że od 5 lat trenuje karate. Przychodzą zawody. Raz się spytałem o kategorią i co osoba to mówi inaczej.

1 Czy w kategorii knockdown seniorów ( ja mam 21 lat ) są jakieś ochraniacze oprucz szczęka i na jądra ? Jedna osoba mi powiedziała że są na stopa-goleń a inna mi mówi ze seniorzy walczą bez ochraniaczy.


2 z racji tego że studiuję wf i myślę coś pod walki też zrobić mam pytanie czy kwalifikuje się na kurs samoobrony / kickboxingu ?? moge takie papiery zrobić trenując karate ??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 409 Napisanych postów 2089 Wiek 7 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 111617
Zacznę poza kolejnością.

2. Pytałeś już chyba o to. Na kurs instruktora może iść każdy, nawet pracownik porczty. Ty jako student WF będziesz prawdopodobnie zwolniony z zajęć teoretycznych.

1. Zależy od stylu. W kyokushin masz tylko szczenę i suspensor. W kickboxingu masz do tego rękawice i ochraniacz piszczel-stopa. Najłatwiej jest sprawdzić odpowiedni punkt w regulaminie. Albo zapytać instruktora.


Zmieniony przez - SzK w dniu 2017-10-18 11:42:01
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Ja mam tylko jedno pytanie. Czy aż tak trudno jest założyć nowy temat dając mu tytuł nieco mówiący czego on dotyczy?
1
...
Napisał(a)