SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kiepska masa, co robić ?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1498

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 206
Witajcie.

To mój pierwszy post na forum, więc przedstawię się z lekka.
Mam na imię Piotr, interesuję się IT, sztukami walki, grami komputerowymi (choć ostatnio rzadko z uwagi na brak czasu), to tyle z grubsza, popiszę posty to poznacie lepiej. :)

Przejdę do mojego problemu...

Otóż na siłowni (regularnie) ćwiczę od 3 miesięcy dzień w dzień inne partie...Jeśli chcecie podam jak, ale chodzi o to, że przez te 3 miesiące przytyłem tylko 1 kg. Przed wakacjami miałem 75 kg, po wakacjach jak się ważyłem jedyne 72, aktualnie mam 61...To jest mój problem jem jak najęty, ale to wszystko przeze mnie przechodzi i tyle. W czym może tkwić problem ?

Moje dane techniczne:

Wiek: 17
Waga: 61 kg
Wzrost: 186 cm
Biceps: 29,5 cm

Reszta nie mierzona, w razie potrzeby mogę zmierzyć.

Z góry dziękuję za pomoc i przeczytanie tego długiego postu. :)

Pozdrawiam Piotr.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1417 Napisanych postów 35562 Wiek 41 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 150829
Problem tkwi w ozywianiu zapewne. No i jesli trenuejsz dzień w dzień - to też nie jest to rozsądne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 4345 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31239
Oblicz zapotrzebowanie kcal i pod to ukladaj diete..Pewnie jesteś ectomorfem najlepiej rób FBW 3x w tym i spowolnij metabolizm przez sporą ilość tłuszczy
...
Napisał(a)