SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Katowanie brzucha - opinie.

Wysłana -
Część. Mianowicie ostatnio kolega zaciekawil mnie teoria o cwiczeniach na mięśnie brzucha. Jesli chodzi o mnie ja sam wyznaje zasade ze brzuch mozna cwiczyc 2-3 x w tyg po max 2 cwiczenia i starczy. Z kolei on próbował mnie uświadamiać o tym ze robi brzuch 2x w tyg po 6-7 cwiczen w 2-3 seriach by moc rozgrzac mocno miesnie. Wspominal również o jakims pasie ktory powoduje cieplo na brzuchu i spalanie tłusZczu. Wedlug mniw to jakies teorie z du*y ale ciezko bylo mi mu to wytłumaczyć. Jakie macie zdanie na ten temat?
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Ja jeszcze sie nie spotkałem żeby ktoś robił brzuch 6-7 cwiczen. Zrób 2 razy w tygodniu 2 intensywne cwiczenia po 4 serie i starczy.
Wysłana -
po prostu powiedz mu, ze ma teorie z dupy%)
a tak na serio, miesnie brzucha to rowniez miesnie, to ze lubia charakter wytrzymalosciowy, sa w stanie zniesc wieksze zakresy powtorzen, nie znaczy, ze trzeba katowac go kilkoma cwiczeniami, zasada stymulacji jest taka sama jak miesni ramion czy nog. trzeba tylko dopasowac odpowiednia intensywnosc
Wysłana -
Pas nic nie daje, wypocisz tylko wodę, która i tak uzupełnisz. Poza ty taki pas trzeba utrzymywać w czystości by jakieś bakterie się w nim nie zagnieździły lub by nie walił potem.
Wysłana -
Ćwiczenia na brzuch nie są do tego żeby rozgrzewać brzuch, a tylko go zmęczyć. Pas to strata pieniędzy więc nie warto się nawet tym zajmować.
Wysłana -
Oczywiscie sam praktykuje 2cw na brzuch i uwazam ze ok jest ale chcialem relatywnie znac odpowiedzi i go pokierowac.

Z innej beczki pytanie. Nie wiem czy mozna ale nie chce nowego tematu zakladac. Czytalem ostatnio o tkankach czerwonych i bialych w mięśniach. Zaleznie ktorych wiecej stosujemy albo dużo kg malo powtorzenlub na odwrót. Moje pytanie czy jesli planuje trenować planem przód tyl 4 dniowy to w jeden dzien uzywac duzo kg a kolejny malo by dac 100% impuls mięsnia czy skupic sie na jednym schemacie?
Wysłana -
Nieraz się stosuje np trening push pull, 2 siłowe a 2 ukierunkowane pod hipertrofie
Wysłana -
mozna smialo w ten sposob trenowac
Wysłana -
Inferno444
Oczywiscie sam praktykuje 2cw na brzuch i uwazam ze ok jest ale chcialem relatywnie znac odpowiedzi i go pokierowac.

Z innej beczki pytanie. Nie wiem czy mozna ale nie chce nowego tematu zakladac. Czytalem ostatnio o tkankach czerwonych i bialych w mięśniach. Zaleznie ktorych wiecej stosujemy albo dużo kg malo powtorzenlub na odwrót. Moje pytanie czy jesli planuje trenować planem przód tyl 4 dniowy to w jeden dzien uzywac duzo kg a kolejny malo by dac 100% impuls mięsnia czy skupic sie na jednym schemacie?


Ale nie jesteś w stanie dojść do tego jakie masz proporcje włókien w poszczególnych partiach, a dodatkowo mogę się zmieniać. Jednak najprostszym rozwiązaniem jest po prostu regularna periodyzacja w treningu
Wysłana -
Jeśli mam być szczery to czy ćwicze brzuch czy nie to nie zauważam żadnych zmian. Nie ćwiczyłem go cały rok i teraz podczas redukcji okazuje się, że jest solidnie zrobiony i proporcjonalny.
Wysłana -
Co do treningu sprawdzi sie to?

Sila przod
Przysiad 5x5
Wyciskanie na maszynie 4x6
Wyciskanie na plaskiej sztangi 4x5
Wyciskanie na skosnej sztangi 3x5
Ohp 5x5
Uginanie na biceps hantli 4x8

Sila tyl
Martwy 5x5
Wioslo nachwyt 4x6
Face pull 3x8
Wykroki 5x5
Uginanie podudzi na tyl uda 4x8
Unoszenie hantli na boki 4x6
Prostowanie ramion na wyciagu gornym 4x8

Hipertrofia przod
Wyciskanie na maszynie nog 4x15
Przysiad 4x12
Wyciskanie hantli na plaskiej 4x12
Wyciskanie hantli na 45 stopni 3x12
Wyciskanie hantli na barki 4x12
Uginanie sztangi 4x12

Hiper tyl

Wioslo nachwyt 4x12
Przeciąganie drazka malego do klaty 4x12
Szrugsy 3x12
Wykroki 4x12
Uginanie podudzi na tyl 4x15
Unoszenie na boki 4x15
Wyciskanie francuskie sztanfi 4x15
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź