sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Przygotowanie do zawodów

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Kamil Nosal - MASS MODE. MPJ 2017r!

Wysłana -
Witam wszystkich!

Na wstępie podziękowania za możliwość prowadzenia dzienniczka w tym dziale.!


O MNIE:

Nazywam sie Kamil Nosal, mam 22 lata(94r) Zaczynałem od mocno wychudzonego chłopaka, postanowiłem to zmienić i dokładać kilogramów, z biegiem czasu pojawiły sie plany na starty w zawodach i obecnie jestem po swoich debiutanckich startach, z pomocą Wiktora zająłem Pierwsze miejsce w IX Pokazie Sopockim w kat. Junior Open, następnie zająłem drugie miejsce w Gran Prix Binkowski Resort Kielce w kat. Junior Klasyk Open. Obecnie jestem ostatni tydzień na roztrenowaniu i w planach mocna masa i dołożenie jak najwiecej kg, przy zachowaniu dobrej jakości i start w MPJ w nastepnym roku!

Zdjęcie rano przed zawodami i w ciagu zawodów w Sopocie!



I tutaj tydzień póżniej z weryfikacji i w ciagu zawodów w Grand Prix Binkowski Kielce



Dieta na dzień dzisiejszy prezentuje sie nastepujaco:
1. 4 jajka, 1 bialko, 30g wpc, 10g wiórków kokosowych, 100g truskawek
2. 75g ryżu, 150g fileta, 10ml oliwy, 30g koncentratu pomidorowego, warzywa
3. 100g ryżu, 150g fileta, 10ml oliwy, 30g koncentratu pomidorowego, warzywa
4. 100g ryżu, 200g fileta, 10g oleju koko, 30g koncentratu, warzywa
Trening - 20g bcaa
Shake: 45g WPC, 75g ryżu, 5g glutaminy, 5g kreatyny, 5g leucyny, 20g żelków, 3g czarnuszki
5. 100g ryżu, 200g fileta, 10ml oliwy, 30g koncentratu, warzywa
6. 3 jajka, 2 białka, 20g wpc, 30g masła orzechowego


Suplementacja:
Rano: 3kaps omega3, Rhodiola 1kaps, 3-4g wit c, kompleks witamin 1-2kaps, 2kaps kurkumy, 4g glutaminy,kreatyny,leucyny
Przed tren: Pure Power 15g
Na tren: 20g bcaa
Po tren: Kreatynka,glutamina,leucyna 5g, czarnuszka 3g
Na noc: 3kaps zma, 3kaps omega3

Trening:
Pon: Klatka + Biceps
Wt: Czwórki + łydki
Sr: Wolne
Czw: Plecy + przedramie
Pt: Dwójki, łydki, brzuch
Sb: Barki + triceps
Nd: Wolne


Po każdym treningu 25min aero i solidne rozciaganie trenowanej partii.


Zapraszam do odwiedzania ! :)






Zmieniony przez - kamils31 w dniu 2016-08-08 18:55:43
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Widziałem Cię na scenie w Sopocie, mimo ze nie byłeś gabarytowo największy to doskonale porobione z każdej strony nogi i nienaganna forma wyróżniały Cię wśród reszty :) powodzenia w przygotowaniach


Zmieniony przez - Spompowany w dniu 2016-08-08 19:02:06
Wysłana -
Jestem i tu Powodzenia!
Wysłana -
Obecny ;)
Wysłana -
Śledzę :)
Wysłana -
powiadomki ;-0
Wysłana -
Dzieki za obecność !

Dobra lecimy z pierwsza wpiska. Dzisiaj poleciała klateczka + biceps, na ogół cwicze sam, ale dzisiaj trening z kumplem i bardzo fajnie intensywnie nam to wyszło.

Bede wpisywal jeszcze ciezarki, zeby miec podglad na nastepnym treningu ile było. Mam nadzieje ze do działu lejdis nie zostane za nie przeniesiony %)

TRENING: Tydzien 1

Klatka:
1. Wyciskanie sztangi lezac 4s 8powt. Ostatnia 78kgx8
2. Wyciskanie sztangielek na skosie 4s 10powt, negatyw 3s. 20kg
3. Wyciskanie sztangielek ławka płaska klasycznie i młotkowo 3s 12powt 8kg
Seria łączona
4. Rozpiętki ława skos 30st 3s 12powt 10kg
5. Krzyżowanie linek na bramie 3s 15powt

Biceps:
1. Uginanie ramion ze sztanga 4s 10powt 20kg
Seria łączona
2. Uginanie ramion ze sztanga w podporze o kolano 3s 12powt 5kg
3. Uginanie młotkowe z linkami wyc dolnego 3s 8powt
4. Sciaganie klamr wyciagu górnego 3s 12-15powt

+ 4 ćwiczenia na partie rozciagające
+ 20min aero, miało być 30, ale czas gonil mocno



Wrażenia z treningu pozytywne, wkoncu sie masy doczekałem i byla moc, pompeczka pierwsza klasa!
Jutro czwóreczki i łydki, cos czuje ze bedzie ciezko %)

Dietka:

1. 4 jajka, 1 bialko, 30g wpc, 10g wiórków kokosowych, 100g truskawek,kreatyna,glutamina 5g, witc 3g, omega3 3kaps, kurkuma, kompleks
2. 75g ryżu, 150g fileta, 10ml oliwy, 30g koncentratu pomidorowego, warzywa
3. 100g ryżu, 150g fileta, 10ml oliwy, 30g koncentratu pomidorowego, warzywa
Dodatkowo - 200g fieltu z grilla, 50g ryzu, sałateczka
4. 100g ryżu, 200g fileta, 10g oleju koko, 30g koncentratu, warzywa
Trening - 20g bcaa
Shake: 45g WPC, 75g ryżu, 5g glutaminy, 5g kreatyny, 5g leucyny, 20g żelków, 3g czarnuszki
5. 100g ryżu, 200g fileta, 10ml oliwy, 30g koncentratu, warzywa
6. 3 jajka, 2 białka, 20g wpc, 30g masła orzechowego, 250ml kefirku z grzybka tybetanskiego, NAC 1.5g, zma, omega3



Jakieś fotencje z treningu i posiłeczek dodatkowy


Wysłana -
powodzenia, będę podglądał
Wysłana -
kurde mimo tego roztrenowania i tyle jedzenia forma nadal kosa, nabcie i pociachany ładnie
Wysłana -
Banan
Zapraszam!

Marian
Z bf'em ja mam tyle dobrze ze z Natury zawsze chudy chlopak bylem i tluszcz sie mnie nie trzymal, pomijajac jedna swinio mase %)
Wysłana -
Powiadomki ON!
Powodzenia!
Strona 1 z 10
Dodaj odpowiedź