SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Przygotowanie do zawodów

Justyna Lipicka-Fitness Sylwetkowe 2017

Wysłana -
Witam

Jak mówi nazwa dziennika jestem Justyna, przygotowuje się do zawodów w fitness sylwetkowym. Pierwsze zawody to będą Debiuty które już za niecałe 7tygodni, następnie Mistrzostwa Śląska i może Mistrzostwa Polski, jakieś mniejsze i ewentualnie kolejne w zależności od formy.

Mój staż treningowym to 3,5 roku. Obecnie trenuje systemem 2:1 treningi Góra/Dół w dwóch wariantach, wszystko na bieżąco będę rozpisywać po treningu siłowym 40min cardio schody lub rowerek, w dnt 30min cardio na czczo plus interwał na bieżni 10min+15x10:50sek+10min

Dieta już jak najmniej kombinowana, wygląda mniej więcej tak:

1. 4jaja
2. 100g ryż/400g ziemniaki, 200g mięso o zaw. max 7,5%tł., warzywa
3. 50g ryż/ płatki, 100g pierś, warzywa
4. 250g udko z kurczaka ze skórą (lub odpowiednik w rybie/jajach/innym mięsie)
po treningu 30g wpc, 100g pł. kukurydziane

Wzrost 164/5cm
Zaczynałam redukcję początkiem listopada z wagą 75kg (zdj 1)
Początkiem grudnia było 73,5kg (zdj 2)
Obecne zdjęcia sprzed 10dni jakieś 72kg (zdj3)
Dziś już jest 71kg i selfie z siłowni

Teraz wg trenera poleci już, jestem ciekawa formy bo takiej pod sylwetkowy jeszcze nie robiłam, będę relacjonować postępy na bieżąco

Pozdrawiam

















Zmieniony przez - shizaxa w dniu 2016-12-27 22:24:29

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Powodzenia, jeszcze trochę do spalenia jest, ale działaj! Kto Cię prowadzi ?
Wysłana -
No helloł shizaxa! Jestem... no powiem ci szczerze, że masz jeszcze sporo roboty. Nie wiem kto ciebie prowadzi, ale ja na twoim miejscu wprowadziła bym zmiany w diecie i cardio, bo nie zdążysz z formą, ale to tylko moja skromna opinia. I zmienić pozowanie. Jak coś to doradze na priv.


Zmieniony przez - Diablica:) w dniu 2016-12-27 23:03:44
Wysłana -
biggerstrongerbialystok
Powodzenia, jeszcze trochę do spalenia jest, ale działaj! Kto Cię prowadzi ?


Wiem właśnie, że sporo jest, zobaczymy ile da się zrobić do Debiutów. Prowadzącego nie chcę zdradzać, to mało znana osoba i nikt z forum
Wysłana -
Diablica:)
No helloł shizaxa! Jestem... no powiem ci szczerze, że masz jeszcze sporo roboty. Nie wiem kto ciebie prowadzi, ale ja na twoim miejscu wprowadziła bym zmiany w diecie i cardio, bo nie zdążysz z formą, ale to tylko moja skromna opinia. I zmienić pozowanie. Jak coś to doradze na priv.



Zmieniony przez - Diablica:) w dniu 2016-12-27 23:03:44


Odnośnie formy zdaję sobie sprawę, fakt, że docelowa ma być nie na Debiuty tylko dalsze zawody, ale zobaczymy czy zejdzie z nóg
A odnośnie pozowania to pisać na priv? bo nie wiem co do poprawy :/
Wysłana -
heloł, jest co robić tym bardziej, że wchodzisz w fitness, a nie bikini - na debiuty nie ma szans tego spalić maksymalnie, ale skoro debiuty nie są docelowe jak piszesz to powodzenia!
Wysłana -
ASNF
heloł, jest co robić tym bardziej, że wchodzisz w fitness, a nie bikini - na debiuty nie ma szans tego spalić maksymalnie, ale skoro debiuty nie są docelowe jak piszesz to powodzenia!


Debiuty zostawiam cały czas pod znakiem zapytania, zobaczę co uda mi się zrobić...

Wczoraj był ostatni z 3dt pod rząd, z powodu Świąt z zamkniętych siłowni w niedzielę wyjątkowo 3 treningi pod rząd. Tak więc wczoraj był dół z naciskiem na pośladki i brzuch:

-wykroki chodzone 2x12
-przysiad sumo 2x15
-mcnpn ze sztangielkami 3x12
-ht na ławce z gumą 3x15]
-allahy 3x12
-plank

plus 40min cardio rower spiningowy

Dziś dnt, cardio na czczo 35min zaliczone, zaraz lecę ćwiczyć pozowanie po radach od Ani oraz zrobić interwał a na 14 do pracy
Wysłana -
Witajcie
Nadrabiam zaległości
W chwili obecnej po konsultacjach dieta została obcięta 2x i teraz jest BWT 150/120/65
Treningi tak jak były 2treningowe, 1 dnt, po treningu 40min cardio, w dnt 45min cardio na czczo i interwał (hiit) w sumie 35min
Ostatni czas wyglądał tak:

30.12. DT Góra+40min schody
31.12. DT Dół+40min rower spiningowy
1.01. DNT, cardio i interwał na rowerze
2.01. DT-Góra+40min schody
3.01. DT Dół+40min rower spiningowy
4.01 DNT, cardio rower, interwał bieżnia
5.01. DT Góra+40min schody

A żeby nie było sucho w dzienniku to trochę zdjęć posiłków wrzucę


















Zmieniony przez - shizaxa w dniu 2017-01-05 14:22:20
Wysłana -
reaktywujesz prowadzenie dziennika, czy go tutaj kasujemy/zamykamy?
Wysłana -
zamknij
Strona 1 z 1