SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Judo , bieganie ,siłownia

temat działu:

Strength & Endurance

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2481

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 53 Napisanych postów 242 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3304
!
Od wielu lat obserwuję SFD , zdarzało mi się kupować pojedyncze odżywki sklepie SFD, ale dziś postanowiłem się zalogować i założyć temat. Od lat już dobrych pięciu chodzę na siłownię z różną częstotliwością, ale min. 2 razy w tygodniu jestem, trenuję judo od dwóch lat. Sport zawsze stanowił sporą część mojego wolnego czasu , bo czasem zdarza mi się też pobiegać, a jak nadarzy się okazja to pogram też w siatkówkę, kosza czy też piłkę nożną ;) Lecz od kilku ostatnich miesięcy zaczyna mnie trapić pytanie co mogłem osiągnąć przez te lata treningów jeżeli w stu procentach bym się do tego przyłożył. Chce się o tym przekonać, biorąc się w garść i z Waszą pomocą i oceną - ciężką pracą zmienić na lepsze moje osiągi!

Plan tygodnia ma wyglądać tak:
Pon.
6.00 bieganie
20.00 judo
Wt.
15.00 siłownia
19.00 BJJ
Śr.
6.00 bieganie
20.00 judo
Cz.
16.30 Judo
18. Siłownia
Pt.
6.00 bieganie
19.00 BJJ
Sob.
11.00 bieganie
15.00 siłownia
Nd.
12.00 Basen

Wiem ,że wydaje się to być plan do przetrenowania , ale chce spróbować czy dam radę , bo nie jest tak ,że zaczynam uprawiać sport tylko jestem w treningu i chce zwiększyć jego intensywność. :)

Suplementacja:
CARBO przed bieganiem, po JUDO/BJJ w trakcie siłowni
BCAA przed i po każdym treningu
Animal Pack ??
Jabłczan Kreatyny ??
Białko ??
jakieś inne sugestie odnośnie przyspieszenia regeneracji, wzrostu wytrzymałości i siły. Założyłem ,że przez 10 m-cy suplementacji mogę wydać ok 3 tys. zł.

Dieta (najsłabszy punkt programu :P )
1. Duży jogurt naturalny plus musli
2. Serek wiejski , 2 kromki ciemnego pieczywa z szynką
3. pierś z kurczaka z grilla (150 g) warzywa ok. 150 g
4. pierś z kurczaka z grilla (150 g) banan i 2 pomarancze