SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź

Johimbina

Ankieta - proszę o pomoc

Obowiązkowa fotografia sylwetki (przód lub tył); ewentualnie opis: bf, typ budowy ciała
Wiek
Waga / wzrost
Staż treningowy
Cel cyklu
Stosowane już wcześniej suplementy
Stosowane wcześniej spalacze
Suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych od ilość dni wolnych od kreatyny
Informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie)
Przewidziane finanse na cykl
Uwagi i sugestie
Wysłana -
1) 75kg, 177 cm, bf ~15%
2) 27 lat
3) 75kg/177cm
4) staż treningowy 5 lat
5) cel cyklu: redukcja
6) stosowane już wcześniej suplementy: beta alanina, kreatyna,
7) stosowane wcześniej spalacze: dawno temu animal cut
9) ilość dni wolnych od kreatyny biorę stale
10) informacje na temat diety: Carbs cycling, ujemny bilans, 144g białka, 121g Tłuszczu, ok 144g węgli

Witam wszystkich. Planuję zrzucić jeszcze trochę tłuszczu, żeby zmniejszyć insulinooporność i zacząć powolne budowanie suchego mięśnia z jak najmniejszym zalewaniem się. Wiem, że johę stosuje się na ostatni szlif, ale ja nie zamierzam katować się i dochodzić do 7% bf, tylko żyć jak człowiek, myślę, że będę celował w okolice 10-12% bf. Dawkowanie 0.2mg/kg mc, więc docelowo będę przyjmował 15mg, po wcześniejszym sprawdzeniu tolerancji, zacznę od 5mg. Przedtreningowo planuję łączyć z tyrozyną i kawą. Izoluję przyjmowanie johy od węgli - 2.5-3h przed i po dawce.
Zastanawiam się tylko czy lepiej będzie rozbijać 15mg na 2 dawki w ciągu dnia - rano i przed treningiem czy stosować tylko okołotreningowo.
Czy i jak stosowac w DNT?
Robię 3x FBW i 2x HIIT w osobne dni.
Dzięki za odpowiedź.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
żeby zejść do 10-12% nie potrzebujesz johy, w zeszłym roku przed wakacjami zszedłem do poziomu 9% tylko i wyłącznie na misce, a ze spalaczy szedł tylko Burn4ALL i Fat burner z SFD, skup się na diecie i treningach i nie potrzebujesz używać joszki
Wysłana -
Zdaje sobie sprawę, że nie muszę. Schodzę trzymając michę już z ponad 20%bf, cały czas walczę ze sobą i staram się oddalić joszkę, która czeka na mnie w szafce od paru miesięcy. Traktuję to trochę jako nagrodę, chętnie spróbuję i zobaczę jak będzie szło- teraz lub w niedługiej przyszłości. Treningi to przyjemność, micha dopięta na 100%. Byłoby miło gdyby ktoś mimo wszystko udzielił odpowiedzi na pytanie - przyda się na przyszłość. Bez sensu zakładać jeszcze raz ten sam temat za jakiś czas.
Wysłana -
W takim razie przekażę to co dla siebie się dowiadywałem jakiś czas temu od innych użytkowników z forum, ale podkreślam, że to suche informacje, które dostałem od osób stosujących już johę, ale nie testowane na sobie

Po wzięciu joszki wieczorem, trzeba liczyć się z bezsennością ok. 5h po treningu. Zacząć można od 5mg na próbę 2 dni potem 10mg 2 dni potem już 15-20mg 40 min przed treningiem. Warto dorzucić tyrozyne 1,5-3g oraz kofeinę.
Węgle od johimbiny jak najdalej ( ilości 80+g to trzeba minimum 3h odstepu robić), dlatego lepiej zjeść posiłek B+T i mieć siłę na treningu choć joha blokuje głód. Zalecane jest minimum 2h odstępu między posiłkami, a johą. W zależności o której godzinie idziesz na trening, to musisz tak dostosować swoje posiłki w ciągu dnia.
Wysłana -
Dokładnie tak planuję robić - sprawdzić tolerancję i dochodzić do dawki 15mg na dzień. Zdaje sobie też sprawę z konieczności trzymania węgli z dala od johimbiny ze względu na konkurencję o receptory z insuliną. Stosował będę z tyrozyną i kawą. Węgli nie mam dużo, więc bez problemu rozrzucę je na resztę posiłków.

Zastanawia mnie tylko:
1)czy w dni treningowe lepiej wrzucić 7.5mg rano, zjeść posiłek B+T i po pracy wrzucić przed treningiem kolejne 7.5mg czy po prostu wjechać z 15mg przed treningiem
2) czy stosować w DNT?


Zmieniony przez - Yessurr10 w dniu 2018-04-09 15:54:35
Wysłana -
Mi najlepiej wchodzi na czczo. Dobierz dawkę pod siebie metodą prób tak żeby była odczuwalna ale nie przesadź bo może się zrobić nieprzyjemnie. Dokup kofeinę i synefrynę. Ale to wszystko oczywiście przy niższym BF. Weź sobie na samą docinkę.
Wysłana -
co do stosowania to częściej spotykam się z tym, że jest brana cała dawka 15mg przed treningiem
Wysłana -
Od 4 dni biorę johimbinę. Zacząłem lightowo od 5mg na czczo przed aerobami i 5mg po południu przed treningiem. Ważę 84kg, więc z obliczeń 0,2mg/kg masy ciała wychodzi mi dzienna dawka ok. 15mg. Jeśli rano robię trening aerobowy, a po południu ciężary, to jak najlepiej podzielić te 15mg? Rano 5mg i pózniej 10mg przed treningiem czy rano na czczo 10mg i przed treningiem 5mg? A jak w DNT? Jedna dawka rano czy podzielić w ciągu dnia? Jaki wariant będzie najbardziej korzystny? Czy mogę łączyć johę rano z l-karnityną i l-tyrozyną?


Zmieniony przez - hunky w dniu 2018-04-16 12:51:54
Wysłana -
mozesz laczyc jak najbardziej. w dzien bez aktywnosci nie dawalbym johy. co do dawki. gdybym to byl ja i mial 2 treningi dzien w dluuuugim odstepie czasu to dalbym 15 przed pierwszym i 15 przed drugim.
Wysłana -
Dokładnie. Ja biorę johe z tyrozyna, kofa i berberyna 30 min przed treningiem, a w dni nietreningowe zarzucam z rana synefryne z tyrozyną.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź