SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jestem początkujący - Cel budowa masy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2969

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 442
Witam ;) Jest to mój pierwszy post na SFD. Mimo to zaglądam tu regularnie i czytam w wolnych chwilach artykuły. Nadszedł czas abym zadał kilka pytań i zasięgnął waszych porad. Po długich namysłach nad celem jaki chciałbym osiągnąć, doszedłem do wniosku, że warto by teraz w okresie zimowym sobie zbudować mase, potem na wiosne siłe a przed wakacjami redukcje(bo wymaga duzej ilosci treningow i samodyscypliny, a jak bede mial juz ladna mase to motywacja sie znajdzie ;) ). W miedzy czasie okres regeneracj ofc. OK przejdzmy do konkretów.
rzeźba, wytrzymałość, siła, zmęczenie, spadek wagi, itd.???

Jak juz pisałem nie ćwiczyłem regularnie. Miałem kilka przerw. Moj plan wygladal nastepująco:

Niedziela, środa:

Klatka:
-wyciskanie sztangi na lawce poziomej - 10 8 6 6
-wyciskanie sztangi na lawce skosnej glowa do gory - 8 8 8 8
Barki:
-wyciskanie hantli siedziac - 10 8 6
-podciaganie sztangi stojac w chwycie nieco szerszym od ramion - 8 8 6
Triceps:
-francuskie wyciskanie sztangi lezac - 10 10 8 8

Poniedzialek, czwartek ( bo nogi warto ćwiczyć ;) ) :
Uda:
-przysiady ze sztanga - 10 10 8
-uginanie nog lezac na lawce "maszynie" - 10 10 10
-prostowanie nog siedziac na lawce "maszynie" - 10 10
Łydki:
-wspiecia na palce stojac ze sztanga - 15 12 10
Plecy:
-podciaganie sztangi w opadzie (wioslowanie) - 10 8 6
-martwy ciag - 8 6
-szrugsy ze sztanga - 10 10
Biceps:
-uginanie ramion ze sztanga stojac - 10 10 8 8 6 (przestepnie 1 w tygodniu na modlitewniku, drugi z wolnym ciezarem)