sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening w domu

Dodaj odpowiedź

Jestem ciągle szczupły

Wysłana -
Cześć chciałbym się Was poradzić co zrobić żebym nie być szczupłym? Chodzi o to, że aktualnie mam sylwetkę w kształcie I , a chciałbym V ćwiczę już prawie 6 miesięcy i z tymi plecami jest chyba najsłabiej . Podam mój plan dodam, że co jakiś czas go lekko modyfikuje.
Pon, śr, pt
Klata:
Wyciskanie na ławce sztangi 3x8 36 +1.25
Hantli 3x10 12.5
Plecy:
Martwy ciąg sztanga 3x8 26 +2.5 1.25
Szrugsy 3x8
Barki:
Unoszenie sztangi nad głowę 5x8 21
Biceps:
Podnoszenie hantli naprzemiennie 6x3 10
Podnoszenie sztangi 6x3 21
Triceps:
Uginanie ramion za głowę 6x8 12.5

Wt, cz
Nogi:
Przysiady ze sztangą 6x10 26
Łydki:
Wspięcia na palce stojąc hantle 4x20. 26

Ile jeżeli możecie to powiedzcie jak tam stoję z ciężarami , czy gdzieś wydaje się Wam za mało względem reszty
PS. 16 lat 174 cm wzrostu.

Sorry jeśli zły dział.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
to w Twoim zamyśle miał być podział "góra/dół"?
Na szerokosć gdzbietu,czyli tak pożądaną przez Ciebie sylwetkę V, królem ćwiczeń jest podciąganie na drazku,a u Ciebie tego nie widzę.. Bez tego będzie mega cieżko.

ćwiczysz w domu,tak?
jaki masz sprzęt do ćwiczeń? ile obciążenia?
Wysłana -
Tak w domu, drążku nie mam.Mam tylko hantle 2x15 i sztangę 26 kg ale mogę założyć na sztangę prawie 50 kg.
Wysłana -
bez drążka porządnej szerokości nie zrobisz. Wiec albo:
-kup drążek,to niewielki koszt,a mnóstwo korzyści
-znajdź jakiś placyk zabaw z drążkiem koło domu,teraz powstaje mnóstwo placów z siłowniami na świeżym powietrzu i na nim się podciągaj

a co do planu. Ciągi i ćwiczenia brzucha rób w dniu gdy robisz dół. Dlaczego? Po pierwsze by nie było duzej dysproporcji ćwiczeń w planach pod wzgledem ilosci,oraz by unikać angażowania niewypoczętych mieśni do ćwiczeń. Np robiąc siady, brzuch i prostowniki pełnią rolę stabilizacyjną,więc muszą być wypoczęte.

rób wddle podziału
pon: trening
wt: trening
śr wolne
czw:trening
pt: trening
weekend wolne
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź