SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Jenna_20/mini redukcja ;-)blog

Wysłana -
GENEZA
Ostatnie 3 miesiące skupiłam się na uczelni bo miałam ciężki okres,to niestety przyczyniło sie do zaniedbania treningu,jedzenie nieregularnie byleczego,takie typowe studenckie życie.Do tego doszły jeszcze tabletki antykoncepcyjne,duuużo kawy ,dużo stresu.To wszystko przyczyniło się do tego ,że na udach i pośladkach pojawił sie widoczny gołym okiem cellulit (a jednak),no i boczki troche zarysowane.Ogólnie samopoczucie do niczego.

WSTĘP:
Obecnie odstawiłam tabletki anty.
Kawa tylko w sytuacji kryzysowej max 1-2 tygodniowo.
Od tygodnia zero słodyczy,zero białej mąki,zero cukru pod postacią napoi (soki,redbulle,napoje słodkie itd),od 2 lat nie jem czerwonego mięsa (wołowiny,wieprzowiny)

WYMIARY

WIEK-22 lata
WAGA-50 kg
WZROST- 171 cm
Biodra 83 cm
PAS- 64 cm
UDO- 48 cm

CELE-
Zamiana tkanki tłuszczowej z okolic pupy i ud w tkanke mięsniową.
Ogólnie nie zależy mi na spadku wagi , wrecz przeciwnie może być trochę wiecej mięśni.

SUPLEMENTY-
DYMABURN Xtreme
Extra Egg & milk Muscle-Activita

TRENING-
Codziennie:
Rozgrzewka 10 min -stepper lub bieżnia
Odwodziciele i przywodziciele siedząc- 3 serie po 15 powtórzeń-obciążenie 20 kg
Mięsnie posladkowe stojąc -3 serie po 15 powtórzeń -15 kg
Mięsnie pośladkowe leżąc (proste nogi do poziomu)- 3 serie po 15 powtórzeń- 15 kg
Następnie 45 minut bieżnia-duży kąt nachylenia przynajmniej 15 minut-lekki trucht

Dieta-
Przykładowy jadłospis-
śniadanie-
na czczo porcja białka

po około 15 minutach -2 garście płatków Fitness z mlekiem 0,5%

2 śniadanie:
banan lub jabłko

Posiłek po treningu-
odżywka białkowa
2 kanapki WASA z tuńczykiem plus kilka pasków surowej papryki

Obiad-
Panga pieczona w folii plus 3 sztuki młodych ziemniaków z wody do tego mizeria z ogórków z dodatkiem jogurtu naturalnego

Kolacja-
Biały serek z ogórkiem i pomidorem

Przed snem-
Odżywka białkowa

Wiem ,że moja wiedza na temat diety i treningu jest bardzo chaotyczna i liczę się z poprawkami.

Postaram się opisywac każdy dzień treningowy i posiłki.
Teraz liczę na Wasze uwagi i ewentualne poprawki.

Zmieniony przez - Jenna_20 w dniu 2007-06-11 16:26:05

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
dżizus, 171 cm i tylko 50 wagi ? 83 w pupie ?
Jak dla mnie to mega chudo.
Wrzuć foty, będzie można lepiej ocenić ;)
Wysłana -
fotek brakuje 50 kg i redukacja moze i jest z czego ale my tego nie widzimy


jak zdjecie z profilu jest aktualne to jest dobrze i lepiej tego nie naruszac

Zmieniony przez - masarnie w dniu 2007-06-11 16:28:41
Wysłana -
MEGA CHUDO to wiem! A jednak jest ten straszny cellulit i wiotka skóra na nogach.Fotek nie dam bo wsytd,może jutro wrzuce coś
Zdjęcie z profilu odzwierceidla obecny wygląd.Jest jedno ale-obwisła pupa i kalafior na udach i posladkach...koszmar.
Zdaję sobie sprawę z tego ze jestem "szkieletem",ale wiem też ,że zaniedbałam pośladki i uda...Nie chcę schudnąć,chce wyrobić mięśnię.

Zmieniony przez - Jenna_20 w dniu 2007-06-11 16:31:04
Wysłana -
e tam wstyd :P zdjęcie z profilu jest gites :)
a jak jest ten celulit, to w sumie wystarczy ujędrnić :) bo schodzić to nie ma z czego ;)
Wysłana -
Własnie,to cel mojej walki-ujędrnienie ciała.
Nigdy nie miałam problemu z sylwetką dopóki nie zaczęłam brać anty...Od zawsze jestem aktywna fizycznie.Za czasów gdy trenowałam sztuki walki moja skóra była idealna a nogi wręcz umięśnione.Treningi miałam prawie codziennie,jadłam co chciałam....Niesttey lata lecą a ja przez ten straszny cellulit zamiast śmigac w mini to musze nosić troche dłuższe spodenki bo przy ucisku widac kalafiora na udach.Ludzie sie ze mnie smieja jak mówie ,że mam straszny cellulit...a ja mówie prawde :(


CZEKAM NA OPINIE I POPRAWKI CO MOGE ZROBIĆ !

Zmieniony przez - Jenna_20 w dniu 2007-06-11 17:12:44
Wysłana -
śniadanie-
na czczo porcja białka

po co porcja białka na czczo ? na czczo nie ma co białka jeść bo szkoda kasy
po około 15 minutach -2 garście płatków Fitness z mlekiem 0,5%
do płatków się czepiać nie będę , bo już raz mnei zjechali pasjonaci reklam w tv ale mleko zamien na conajmniej 2 % i daj jeszcze jakies tłuszcze . . .

2 śniadanie:
banan lub jabłko

jak musisz to niech będzie ;-P
Obiad-
Panga pieczona w folii plus 3 sztuki młodych ziemniaków z wody do tego mizeria z ogórków z dodatkiem jogurtu naturalnego

znowu brak tłuszczy

Kolacja-Biały serek z ogórkiem i pomidorem

mam nadzieje ze to to twaróg

i teraz tak ogólnie . . . policz kcl bo wygląda mi ze jest ich za mało nawet na redukcje[a redukcję w twoim wypadku bym szczerze odradzał bo to już zahacza o anoreksje] policz białko wegle tluszcze na kg masy ciała
a co do tego treningu od nowa musisz napisąc bo można mieć priorytety ale jak już trenujesz to trenuj całe ciało


Zamiana tkanki tłuszczowej z okolic pupy i ud w tkanke mięsniową.

za dużo reklam
generalnie albo robisz masę albo redukcje

Zmieniony przez - coolkill w dniu 2007-06-11 17:47:09
Wysłana -
jestes szczupla, bo pewnie wiecznie masz ujemny bilans kaloryczny,

"MEGA CHUDO to wiem! A jednak jest ten straszny cellulit i wiotka skóra na nogach."

...ale jednak dieta pozostawia wiele do zyczenia.

powodzenia i wez sie pozadnie za diete.


a i z treningiem wypadaloby cos zrobic.

Zmieniony przez - erminho w dniu 2007-06-11 19:19:43
Wysłana -
no właśnie tylko co zrobić z dietą?i co zrobić z treningiem.Brzuch jest ok,ręce też ok więc moim zdaniem (choć pewnie to tylko moje zdanie) mój trening siłowy powinien angażować tylko problematyczne części.
Wysłana -
ładna jesteś


a tak pozatym trening nie za ciekawy, nie rób tylko dolnych partii
Wysłana -
O, Jenna tutaj

"Do tego doszły jeszcze tabletki antykoncepcyjne" - shit, to Ty nie jestes dziewica?

A w temacie - czy nie panikujesz? Moze zamiast objadac sie odzywkami wystarczy masc anty cellulitowa? Tabletki mozna tez zastapic jakims innym rozwiazaniem, jesli zle je znosisz.
Strona 1 z 22
Dodaj odpowiedź