SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź

Jakie suplementy wybrać - laik :)

Wysłana -
Cześć wszystkim :)
Od ponad pół roku walczę o ładną i zgrabną sylwetkę i delikatnie zarysowane mięśnie. Niedawno dowiedziałam się, że warto uzupełnić dietę o dodatkowe źródło białka, ale jako, że jestem początkująca w tym temacie, nie za bardzo wiem na który suplement się zdecydować.
Na ten moment rozważam poniższe opcje:
1. (Sport Definition - That's The Whey Isolate)
2. 4 Nutrition ISO
3. regulamin forum

Zastanawiam się też, czy jest sens uzupełnić to o jakiś zestaw witamin, na przykład czymś takim Olimp - Vita-Min Multiple Sport :)

kolejną kwestią jest spalacz, warto, czy nie warto? Przy ostatnim pomiarze składu masy ciała procent tłuszczu w ciele wynosił 21%. Niby nie ma tragedii, ale może być lepiej, szczególnie jeżeli chcę uzyskać zarysowane mięśnie :)

Nie wiem, czy waga i wzrosm ma znaczenie, ale na wszelki wypadek podam za wczasu :) mam 59kg przy wzroście 166 :) w tym momencie nie zależy mi już za bardzo na utracie wagi, ale trudno mi wypracować ładny damski sześciopak, stąd pomysł na suplementację :)

Będę wdzięczna za wszystkie sugestie :)

Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2018-02-13 18:48:15

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
6pak robisz w kuchni, a nie suplementacja tak wiec od tego trzeba zaczac. bialko to im innego jak jedzenie w proszku wiec jesli zamykasz dzienna podaz bialka nie widze zadnego sensu w dod suolementacji. spalacz? jakis delikatny termogenik.
Wysłana -
Co do białka zależy ile dostarzas z pożywienia jak sa braki mozesz je uzupełnić odżywką białkową.

Co do spalacza jeśli uważasz ze już końcówka redukcji się zbliża mozesz na docięcie użyć.
Wysłana -