SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jakie suplementy wybrać - laik :)

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2962

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1954
Cześć wszystkim :)
Od ponad pół roku walczę o ładną i zgrabną sylwetkę i delikatnie zarysowane mięśnie. Niedawno dowiedziałam się, że warto uzupełnić dietę o dodatkowe źródło białka, ale jako, że jestem początkująca w tym temacie, nie za bardzo wiem na który suplement się zdecydować.
Na ten moment rozważam poniższe opcje:
1. (Sport Definition - That's The Whey Isolate)
2. 4 Nutrition ISO
3. regulamin forum

Zastanawiam się też, czy jest sens uzupełnić to o jakiś zestaw witamin, na przykład czymś takim Olimp - Vita-Min Multiple Sport :)

kolejną kwestią jest spalacz, warto, czy nie warto? Przy ostatnim pomiarze składu masy ciała procent tłuszczu w ciele wynosił 21%. Niby nie ma tragedii, ale może być lepiej, szczególnie jeżeli chcę uzyskać zarysowane mięśnie :)

Nie wiem, czy waga i wzrosm ma znaczenie, ale na wszelki wypadek podam za wczasu :) mam 59kg przy wzroście 166 :) w tym momencie nie zależy mi już za bardzo na utracie wagi, ale trudno mi wypracować ładny damski sześciopak, stąd pomysł na suplementację :)

Będę wdzięczna za wszystkie sugestie :)


Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2018-02-13 18:48:15
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6231 Napisanych postów 75800 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 753507
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert