SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jakie odżywki na start ?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2077

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 6 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 28
Siemanko.
Potrzebuje pomocy bo męczy mnie już trening który nie daje efektów... Do tej pory ćwiczyłem na sucho, żadnych diet itd., ćwiczyłem codziennie - rano przed pracą brzuszki a po pracy trening na drążku + nogi.
Chce ten trening zmienić, tzn żeby nie ćwiczyć codziennie bo chyba będzie trzeba jeśli chciałbym zacząć coś brać. Chce nabrać masy mięśniowej i to od razu podkreślę ale oczywiście nie przesadnie - ma to jakoś wyglądać, rzeźba też będzie.
No i tu moje pytanie, kreatyna, jakiś booster - jestem zielony w tym temacie a naczytałem się i w sumie coś wiem ale nie wiem nic.
Pomożecie ?
Będe bardzo wdzięczny, pozdrawiam !
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 121 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 78
Dieta i trening to podstawa. Jeżeli chodzi o suple to kompleks witamin i minerałów + probiotyk + omega 3 + odżywka białkowa na uzupełnienie braków. Resztę ogarniesz sobie z czasem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17701 Napisanych postów 132148 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460637
Daj pełną ankietę, bo nie podałeś żadnych konkretów
https://www.sfd.pl/REGULAMIN_DZIAŁU__ANKIETA-t569834.html 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie