SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jakie hantle kupić?

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 29652

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 4 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 14
Jestem tu nowy, ale przeglądałem forum i wiem, wiem - było już miliard takich tematów. Niestety w żadnym z tych tematów nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi. Chcę kupić hantle 2x20kg i nie bardzo wiem jakie. Są hantle kompozytowe, żeliwne i chromowane, a ja nie bardzo się znam na tworzywach i nie wiem, czy kupując chromowane przepłacę, czy może będą to dobrze wydane pieniądze. Chciałbym konkretów w stylu "kompozytowe od razu odrzuć, po miesiącu pojawia się na nich rdza" - oczywiście to tylko przykład z kosmosu, bo jak wyżej napisałem nie znam się na tworzywach. Gdyby nie to, że różnica w cenie jest spora, to bym się nie zastanawiał, a tak, to chcę wiedzieć, czy ta różnica jest czymś poparta, czy wynika tylko z tego, że jeden materiał jest droższy od drugiego...
A oto przykładowe hantle z allegro:
kompozytowe http://allegro.pl/markowe-hantle-kompozytowe-zestaw-40kg-2x20kg-hit-i1707684566.html
żeliwne http://allegro.pl/okazja-hantle-zeliwne-zestaw-komplet-2x20-40kg-i1714152873.html
chromowane http://allegro.pl/hantle-chromowane-2x-20-kg-na-lata-gratis-i1718110013.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 121 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 78
Osoby trenujące siłowo czy to profesjonalnie czy amatorsko na pewnym etapie ćwiczeń decydują się na prywatny sprzęt treningowy. Mając na uwadze wybór odpowiednich dla siebie hantli czy sztangi, często stajemy przed problemem. Jaki rodzaj talerzy wybrać? Bitumiczne czy żeliwne?
Odpowiedź niestety jest bardzo indywidualna i zależy od wielu czynników - wart jednak wiedzieć czym różnią się oba rodzaje talerzy.

Do plusów talerzy żeliwnych możemy zaliczyć m.in.