SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jakie badania zrobić podczas oddawania krwi.

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 12956

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 142 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5393
witam

Z góry przepraszam że pewnie piszę na temat który już był poruszany, ale nie znalazłem nic podobnego w ostatnich latach tylko raczej tematy z 2008 w dół. Na siłowni ćwiczę od około 3 lat. Cały czas naturalnie, bez żadnych nielegalnych wspomagaczy. Mam 28lat. I chciałbym zrobić pierwsze badania krwi. Mam pytanie co należało by sprawdzić? Domyślam się że na pewno testosteron i kortyzol, ale co jeszcze? Jak już przecież będę się badał to chce wiedzieć jak najwięcej. Jeśli to dla Was nie problem to napiszcie mi jakie badania powinienem zrobić i jakie powinny być wyniki norm jeśli wiecie, a ja za 2-3 tygodnie wrzucę tutaj moje wyniki i sprawdzimy czy wszystko się w miarę zgadza. Kończę akurat redukcję i chciałbym się zapytać również czy nie lepiej poczekać z badaniami na ustabilizowanie się diety (przynajmniej revers) czy można badać się na koniec redu czy są jakieś przeciwwskazania? Z góry dzięki za odpowiedź.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta
Ekspert
Szacuny 2111 Napisanych postów 49893 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 492546
WnMPapa

Ja szczerze mówiąc nie mam większego pomysłu. Można by było pogłębić w kierunku nadnerczy, mądry lekarz fajnie jednak żeby ciebie zobaczył. Ogólnie mi jakoś te wskaźniki morfologii dziwnie wyglądają.