SFD.pl Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

Dodaj odpowiedź

Jaki trening na wytrzymałość i siłe równocześnie?

Wysłana -
Witam. Mam 16 lat i interesuję się treningiem siłowo-wytrzymałościowym. Ćwiczę od dawna ale wiadomo jak to jest jak się nie miało motywacji. A to sobie poćwiczę a to dzisiaj mi się nie chce. Od jakichś 3 tygodni biegam i chciałbym dołączyć do tego dobry trening na siłe i wydolność. Chciałbym w przyszłości zostać żołnierzem sił specjalnych dlatego chciałbym się przygotować należycie. Co do planu i ćwiczeń to zawsze robiłem sam sobie plan ale jakoś mi nigdy własny nie pasował.. Ogólnie to chciałbym realizować dane cele:
- poprawić wydolność, kondycje
- przyzwyczaić mięśnie do wysiłku beztlenowego
- zwiększyć siłe
- zwiększyć ilość takich ćwiczeń jak pompki, brzuszki, podciągnięcia

Mógłby ktoś mi wymyślić plany treningowe pod takie cele?

Dodam też że chciałbym połączyć obciążenie i elementy kalisteniki. Ćwiczę w domu i mam do dyspozycji dwa hantle 15 kg i dwa po ok 3 kg.


Zmieniony przez - saber.14 w dniu 2016-11-23 18:36:04
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Z samymi hantlami nie zwojujesz za bardzo, wszystkiego naraz się nie da i dlatego w treningu się robi różne cykle treningowe, pod konkretne cele. Na forum nie układamy planów, możemy jedynie ocenić to co użytkownik sam zaproponuje, jak chcesz by ktoś Ci ułożył to już trzeba komuś zapłacić za ułożenie planu.
Wysłana -
witaj.
osobisci ebym postawil na jeden cel, sila i wytrzymalosc nie idzie w parze
sila niski zakres powt
wytrzymalosc wysoki
Wysłana -
Nie chodzi mi też o siłe abym wyciskał na klate ile się tylko da. Chodzi mi o taką siłe że ogółem poprawienie sprawności. No chyba że przy treningu na wytrzymałość siła i tak się poprawi.. jest taka możliwość prawda?
Wysłana -
do pewnego stopnia tak
Wysłana -
saber.14
Nie chodzi mi też o siłe abym wyciskał na klate ile się tylko da. Chodzi mi o taką siłe że ogółem poprawienie sprawności. No chyba że przy treningu na wytrzymałość siła i tak się poprawi.. jest taka możliwość prawda?


raczej masz na myśli wytrzymałość siłową bo jak wspomniał kolega wyżej sama siła i wytrzymałość to są przeciwstawne zdolności na innym podłożu
Wysłana -
Nie znam sie aż tak ale można tak powiedzieć. Czyli mam wam podrzucic jakiś swoj plan tak?
Wysłana -
podrzuc, zobaczymy jak wyglada
Wysłana -
Przysiady 30
Pompki 20
Brzuszki 30
Unoszenie nóg w zwisie 15
Podciąganie podchytem 6
Stanie na rękach
Pompki wąskie 15
Deska 1 min.
Burpess 15
Zwis na drążku (ostatnia seria) MAX


3 SERIE
Przysiady z obciążeniem 15
Pompki szerokie z obciążeniem 10
Pompki wąsko z obciążeniem 10
Brzuszki 30
Unoszenie hantla wzdłuż tułowia 15
Unoszenie się w leżeniu na brzuchu 15
Uginanie ramion stojąc 15
Wiosłowanie hantlem 15

Ogólnie to miałem 2 treningi, jeden z obciążeniem i jeden kalisteniczny. Tyle że nie wiem jak je połączyć i czy niektóre ćwiczenia na wytrzymałość są odpowiednie więc poprawcie mnie proszę


Zmieniony przez - saber.14 w dniu 2016-11-24 14:28:40
Wysłana -
osobiscie bym podzialil na A i B i robil 3 razy week na zmiane, przeplatanke

plan mozna uzupelnic o ciezkie cwiczenia nja plecy jak martwy wioslowanie, czy cos bardziej solidnego na klate

dwuglowe nog tez beda oslabione w tym zestawieniu
Wysłana -
dobra dzięki wielkie za rady
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź