SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź

Jaki spalacz tłuszczu stosować?

Temat przeniesiony z 'Trening dla początkujących' przez: TomQ-MAG
Wysłana -
Potrzebna redukcja ok. 10 kg, z 74 kg do 64 kg. Dieta jest, trening 5 razy w tygodniu siłowy. Wiem, że niczego więcej teoretycznie nie trzeba, no ale gdybym chciała łykać jakiś spalacz tłuszczu przed treningiem to jaki najlepiej?
Wysłana -
Redukcja tkanki tłuszczowej jest etapem zmiany naszej sylwetki, a często nawet zdrowia na zdecydowanie lepsze. Z tego też względu staramy się wtedy zrobić wszystko, aby nasze starania wyszły jak najlepiej i efekt końcowy był zadowalający. Zależeć przede wszystkim nam powinno na zmniejszeniu poziomu tkanki tłuszczowej, zmianie obwodów ciała i wyglądu sylwetki, więc założenia Twoje z góry są nieprawidłowe. Masa ciała nie jest wyznacznikiem efektów. Nie świadczy ona o tym, jak wyglądamy.

W sytuacji, gdy masz dobraną dietę i treningi, mimo wszystko sugeruję dać je do sprawdzenia i oceny. Z doświadczenia wiem, że raczej nie będzie dobrze. Możesz to zrobić w tych działach:

1. Odżywianie i odchudzanie: http://www.sfd.pl/Odżywianie_i_Odchudzanie-f10.html
2. Trening dla początkujących: http://www.sfd.pl/Trening_dla_początkujących-f114.html

Następnie możemy skupić się na dobrze spalacza tkanki tłuszczowej. Popularny termogenik jest suplementem, którego celem jest przede wszystkim:

- zwiększenie termogenezy,
- pobudzenie,
- zmniejszenie apetytu.

Wiele zależy od tego, jakie masz doświadczenie z tego typu suplementami. Bez wątpienia jednym z lepszych i bezpiecznych tego typu suplementów jest Allnutrition Redox. Zakupić możesz go tutaj: https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Redox_Extreme-opis37698.html



Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
kwestia ile masz lat i jakie masz doswiadczenie ze spalaczami?
Wysłana -
daj ankietkę działu http://www.sfd.pl/REGULAMIN_DZIAŁU__ANKIETA-t569834.html 
Wysłana -
1) obowiązkowa fotografia sylwetki ( przód lub tył); ewentualnie opis: bf, typ budowy ciała - ZAŁĄCZAM


2) wiek 30 LAT
3) waga/wzrost 72kg/ 168cm
4) staż treningowy POCZĄTKUJĄCA, 1.5 tygodnia
5) cel cyklu REDUKCJA
6) stosowane już wcześniej suplementy BRAK
7) stosowane wcześniej spalacze BRAK
8) suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych BRAK
9) ilość dni wolnych od kreatyny NIE ROZUMIEM? Nie biorę keratyny
10) informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie) Mam catering, 1500kcal.
11)przewidziane finanse na cykl DOWOLNE
12) uwagi i sugestie


Wysłana -
Drugie





Zmieniony przez - Musia w dniu 2018-04-09 19:06:39
Wysłana -
na tym etapie spalacz wiecej niz zbedny
Wysłana -
Dlaczego? Chciałabym przyspieszyć ten proces :)
Wysłana -
Bo przy takim poziomie bf na razie jest zbędny, dasz dopiero jak się zastopuje redukcja, po co od razu zarzucać wszytskie możliwe sposoby, teraz sam powinien ładnie schodzić
Wysłana -
dieta z deficytem plus trening silowy i aerobowy i smalec leci az milo
Wysłana -
Musia

10) informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie) Mam catering, 1500kcal.



to jest zdecydowanie za mało a jak słyszę catering to słabo mi się robi, jeśli chodzi o rozkład makro, znasz go w ogóle? co masz w tym cateringu? W redukcji najważniejsze jest to co jesz, a nie spalacze tłuszczu.
Wysłana -
Nene87
Musia

10) informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie) Mam catering, 1500kcal.



to jest zdecydowanie za mało a jak słyszę catering to słabo mi się robi, jeśli chodzi o rozkład makro, znasz go w ogóle? co masz w tym cateringu? W redukcji najważniejsze jest to co jesz, a nie spalacze tłuszczu.


Odchudzałam się latami, próbowałam miliona diet, próbowałam z SFD Ladies rozsądnej redukcji typu 1800 kcal 120g węgli/130g białka itd (trochę teraz strzelam, bo już nie pamiętam dokładnego rozkładu, ale mniej-więcej był taki) i nigdy nie udało mi się zredukować. Dopiero pół roku na cateringu zaskutkowało -30kg łącznie w ubiegłym roku. Ja wiem, że szit, że lepiej trzymać czystą michę i liczyć samodzielnie, ale nigdy nie udało mi się schudnąć (konkretniej od około 12 lat) skutecznie.

Chciałabym docelowo dobić do 55kg. Teraz jeszcze dycha na caterignu, ostatnią dyszkę na spokojnie sobie strzelę ze zdrowym, rozsądnym rozkładem miski.
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź