SFD.pl Galeria Zdjęć

Dodaj odpowiedź

Jaki masz typ budowy oraz ile masz procent tłuszczu (ocena wzrokowa)

Temat przeniesiony z 'Ważne informacje' przez: lodzianin1
Wysłana -
Cały czas padaja pytania jaki mam ty budowy,jaki mam procent tkanki tłuszczowej poniżej tablice podglądowe.





Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2013-06-26 18:21:08




Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2013-06-26 18:21:54




Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2013-08-08 20:03:05
Wysłana -
Somatotyp to inaczej budowa ciała, odnosi się on do proporcji ciała branej jako całość. Wyróżniamy trzy główne somatotypy:

ektomorfik – wyróżnia się niskim poziomem tkanki tłuszczowej, ma bardzo szybki metabolizm, co czasem bywa problemem podczas budowania masy mięśniowej. Ponadto posiada szczupłe ramiona, zazwyczaj dość płaską klatkę piersiową,
mezomorfik – wyróżnia się niskim poziomem tkanki tłuszczowej, posiada zazwyczaj szerokie ramiona oraz wąską talię, jego mięśnie są wyraźnie widoczne. Ponadto budowanie masy mięśniowej przychodzi mu dość łatwo, a spalanie tkanki tłuszczowej również nie jest wielkim problemem, wyróżnia się dużą siłą,
endomorfik – wyróżnia go wysoki udział tkanki tłuszczowej, ale także wykazuje szybki przyrost masy mięśniowej, jak i tłuszczowej. Ponadto najczęściej osoby te mają znacznie zwolniony metabolizm, niestety endomorfikowi bardzo ciężko redukuje się tkankę tłuszczową.

Należy jednak pamiętać, że bez względu na to, jaką posiadamy budowę, czy ektomorfika, mezomorfika, czy też endomorfika, to bez odpowiednio zbilansowanej diety, jak i treningowi osiągnięcie swojego celu sylwetkowego każdemu może przysporzyć problem. Natomiast warto również nadmienić, iż niezależnie od budowy ciała jesteśmy w stanie przy odpowiednio skomponowanej diecie oraz treningowi osiągnąć bardzo dobrą sylwetkę. Chodzą, często pogłosi, że endomorficy nie są w stanie dobrze wyglądać i zejść nisko z poziomem tkanki tłuszczowej, co jest oczywiście nieprawdą. Określenie somatotypu to bardziej ciekawostka, która może być brana pod uwagę podczas np.: liczenia zapotrzebowania wzorem według Mifflin-St. Jeora, gdzie podanie somatotypu jest potrzebne. Natomiast nie należy się tym kierować.



Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Link mi znany. Przydatny. Natomiast wg mnie zawsze będą pytania o rodzaj sylwetki (budowy), często "pomiędzy" coś wchodzi. Na pewno też będę pytał kiedyś jaką ja mam budowę, bo teraz już nie wiem .
Wysłana -
podbijam temat,może się komus przyda.
Wysłana -
podwieście temat, powinien być jednym z głównych
Wysłana -
Witam, chciałbym spytać o mój typ sylwetki

15 lat, skonczone 2 miesiące temu.

Obwód nadgarstka 19,5cm
Wzrost 190cm, waga 92 kg
Dość duża tendencja do przybierania masy, 2tygodnie kiepskich ćwiczeń na siłowni przybyło 1,5cm na bicepsie (2 porcje kreatyny) i utrzymuje się.
36 na bicepsie, nie ćwicze kompletnie.

Jutro dodam zdjęcie.

Zmieniony przez - anonimowyarab w dniu 2013-04-25 23:02:30
Wysłana -
Jaki typ budowy ciała?
Ile bf?
Mam nadzieje, że w tym dziele jedno zdjęcie wystarczy, a nie 5

Wysłana -
te same pytania :p



Wysłana -
JAki mam typ budowy ?

















Wysłana -
i jeszcze pare fotek Zakar













Wysłana -
Zakar
i jeszcze pare fotek Zakar



















Wysłana -
3 strona Zakar
OSTATNIE zdjęcia to porównianie form . Trenuje od stycznia 2013 do maja potem przerwa do listopada i obecna forma na redukcji




Strona 1 z 20
Dodaj odpowiedź