SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jaki macie cholesterol ?

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 23229

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 133 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 19208
Amatorsko ćwiczę na siłowni od ponad dwóch lat , staram się nie opierniczać , trzymam równiez dietę. Ostatnio zrobiłem sobie badania na cholesterol i jestem zaskoczony....1) całkowity 313,6 !!! 2) HDL 58,3 3)LDL 238, !!!, trójglicerydy 81,9..Wychodzi na to, że dużo wieprzowinki z promocji marketowych ;), low carby i króciutkie epizody z ckd nie wyszły mi na dobre :) A tak poważniej , staram się jeść rozsądnie tj. węgle złożone typu kasze, ryż brązowy, rzadko pieczywo a jeśli już to razowe, do tego mięcho , głównie gotowane , wieprzowe, wołowe , ryby , piersi kurczaka + dużo warzyw gotowanych. Nie palę , nie piję, dlatego też ten cholesterol mnie zaskoczył...A jak tam u was ? Czy dieta kulturystyczna po 35 roku życia wam służy ?

POWER IS BACK !!!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 133 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 19208
aaaa bo zapomniałem....przez te pół roku zrzuciełm jakieś 5 kilo i kilka razy w tygodniu piłem jogurt , podobno obniżający cholestereol (benecol).. Myślę, że suma tych wszystkich przytoczonych przeze mnie czynników zadziałała. Utrzymam obecny styl życia a badania powtórze za pół roku.

POWER IS BACK !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 326 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 47398