SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jaki kierunek???

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 7875

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 138 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5135
Mój problem polega na tym że gdyby nie dramatyczny i wzruszający drugi akapit w którym mowa będzie m.in. o moich 4 latach doświadczenia, pomyślelibyście że jestem zatłuszczonym nowicjuszem który miesiąc temu pierwszy raz odwiedził siłownie i przyszedł płakać bo nie urósł.
*[Jeżeli jesteś Pumą, Apokalipsą czy inną osobą która jest w stanie mi pomóc, a nie chce Ci się/nie masz czasu czytać historii mojego życia - przejdź do akapitu oznaczonego gwiazdką]
Mam 22 lata i z czego 4 ostatnie poświęciłem dążeniom ku porządnej sylwetce. 4 lata błędów, prób i poszukiwań. Niestety, była to parodia rozwoju, okres ciężkiej pracy i wyrzeczeń, pasmo niepowodzeń i rozczarowań. Mimo zapowiedzi ze wstępu, nie chciałbym jednak nikogo zanudzać dlatego proponuje błyskawiczny przegląd przy pomocy zdjęć. I nie chodzi tu o scenariusz do filmu "Ruggiero - Prawdziwa Historia", chce w ten sposób przybliżyć moją drogę i genezę problemu.
Poważne treningi rozpocząłem pod okiem starszego, doświadczonego kolegi, katowaliśmy split - wiele ciężkich serii, duże ciężary, po treningu zdarzało wyglądać się tak http://img64.imageshack.us/img64/7126/42266313.jpg była to jednak oczywiście zwykła pompa i już na drugi dzień wracałem do szarej rzeczywistości. Kolega uczył mnie techniki a na treningach dawał popalić, jednak nie było mowy o rzeczach typu 'celowe roztrenowanie' czy regularna, zaplanowana progresja. Po wejściu na 'pewien level' szybko znalazłem się w ślepym zaułku.