SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jaki gainer wybrać ?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 9454

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1194
Chciałbym masy nabrać najlepiej mięśniowej, staram się jak najwięcej jeść ale nie nie jest to łatwe, mam 179 wzrostu i ważę 65 kg. Czytałem, że podobno w moim przypadku jest lepszy gainer niż białko. Ktoś może coś polecić ? Nie znam się na tych rzeczach. ( Nie chce mieć jakiś wielkich mięśni, sport jaki uprawiam to piłka nożna i podciągnięcia na barki)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6267 Napisanych postów 76019 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 754787
Budowa masy mięśniowej części osobom przysparza sporo problemów. Wynika to, chociażby ze złych treningów, diety, czy po prostu bardzo szybkiego metabolizmu i niezbędnej ilości kalorii, których nie jesteśmy w stanie zjeść w ciągu dnia. Zakładając więc, że dieta i treningi są dopięte na ostatni guzik i pozostaje kwestia ilości kalorii, których nie jesteśmy w stanie przejeść, pozostaje zastosowanie odżywki białkowo-węglowodanowej, czyli popularnego gainera. Sprawdza się on szczególnie w okresie bezpośrednio po treningu siłowym, kiedy to warto dostarczyć szybko przyswajalne białko i węglowodany. Również w sytuacji, gdy nie mamy czasu i ochoty na przygotowanie lub zjedzenie pełnowartościowego posiłku, można w ten sposób uzupełnić braki w diecie.