SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jaki gainer polecacie

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7018

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 49
Bo nic kminic nie bede co do tej diety. Raz spróbowałem ale ciezko bylo kalorie policzyc i ogarnac co i jak. Wiec na youtube obejrzałem filmik ze mozna jesc co 3 godziny i masa tez przyjdzie bez dietki. A waze 68-69kg. I chcialbym tak dobic do 75kg Mam 16 lat i jestem początkujący.


Zmieniony przez - Mło-Dy w dniu 2016-08-03 18:32:31
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51562 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Z takim zapałem i podejściem, przerzuć się na pokemon go
Co jest trudnego w obliczeniu zapotrzebowania? Będziesz jadł za mało - schudniesz, za dużo - obrośniesz w tłuszcz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 165 Napisanych postów 1228 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 180644
Ciężko ci kalorykę policzyć w http://dzienniki.sfd.pl/ ? Można osiągnąć masę bez diety ale nie zrobisz jej jedząc jak małe dziecko.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17701 Napisanych postów 132164 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460693
Kup wagę za 20-30 zł i sobie poważ wszystko, wtedy będziesz wiedział czego i ile dostarczasz, moze się okazać ze węgli masz ok i więcej nie ma co w siebie ładować.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 82
Z reguły to węgli jest za mało jak sie policzy dokładnie wszystko, wbrew pozorom węgle trudniej dostarczyć biorąc pod uwagę że trzeba dostarczyć te min 4g/kg masy ciała