SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Jaki gainer dla ektomorfika?

Wysłana -
Hej!

Mam do Was pytanie.Ktory z gainer`ow polecacie dla ektomorfika,ktorym niestety jestem? Chodzi mi glownie o zwiekszenie obwodu tu i owdzie;)
Poza tym, poniewaz jestem na studiach i nie mam wystarczajacej liczby posilkow, chcialbym zwiekszyc swoje dzienne spozycie kcal w posilkach.
Dlatego chce sobie kupic jakiegos gainer`a.
W sumie probowalem juz kilka,np. Olimp MCT, Mass Gain Hi-tec`a i Hardbody Gainer(1,8kg) i najlepsze przyrosty masy mialem chyba wlasnie po tym ostanim.
Ale sporo mowicie o tym z Megabola.Nie wiem wlasnie czy tam jest dobre bialko(tzn.z serwatki)?
Zauwazylem ze jesli bialko jest syfne, to i efekty podobne !
Czytalem tez ze i Sci-tec robi niezle gainer`y ale tam chyba bedzie dla mnie za malo bialka, no nie?

Moze napiszcie takze ktore gainer`y,ktore braliscie,najlepiej na Was dzialaly?

A o fundusze raczej sie nie martwcie, moga byc i te drozsze;)

I jeszcze jedno pytanie, czy lepiej jest kupic wiecej kg tanszego gainer`a czy mniej drozszego?Po ktorym raczej lepiej pojdzie masa?

greetz...




Rolka
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
W życiu i w kulturystyce jest tak,że droższe z reguły jest lepsze.Kup Whey Gainera Ultimate Nutrition albo któregoś MegaMassa Weidera.
Wysłana -
ZGODZE SIE Z CRASHEM!!
Zakup sobie Giant megamass 7000 to jest chyba 7 kg i kosztuje cos kolo 260 zl!
Proponuje ci jeszcze zebys kupil sobie irona bo tam cos bylo o jakims kulturyscie ktory byl ektomorfikiem!
Wysłana -
Zastanawiam sie jeszcze nad Megageinerem Multipower`a i Gainerem Spots One 3200? Ktory lepszy ??

A dlaczego radzisz mi kupic IRON`a ? Przeciez wiem kim jest ektomorfik...

greetz...


Rolka
Wysłana -
Multipower i Sports One też są w porządku.
Wysłana -
Jak wiesz kto to ektomorfik to powiedz mi co trzeba zrobic zeby przytyc ???
Wysłana -
Miałem MLO - Hard Body Gainer 1800 i Universal Hard Body (iles tam gram ) oba niezle byly.


pozdrawiam. Tomek

"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry twój najsłabszy punkt"
Wysłana -
Rozumiem,że chcesz stosować gainera,ale powinieneś pamiętać o normalnej diecie-piszesz,że przebywasz poza domem przez duzą część dnia-proponuję pojemnik na jedzenie(niwielki wydatek),lub termos(odrobinę większy wydatek)i branie jedzenia ze sobą.Pozdrawiam.

Pozdrawiam wszystkich ambitnych
"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail
Wysłana -
Roces chyba zaszła mała pomyłaka bo niespotkałem się jeszcze z Mega Masem 7000??? Ja teraz stosuje GMM 4000 i ma 7kg i kosztuje 260zeta. Pewnie chodzi o to.

Pozdrowienia Lunatic
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź