SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Jaki Trening by osiągnąć taką sylwetkę

Wysłana -
Witam , jak w temacie ująłem postawiłem sobie za cel taką oto sylwetkę

https://zapodaj.net/42f9ea933b208.jpg.html

Aktualnie wyglądam tak :

https://zapodaj.net/a9cbe37a7c728.jpg.html
https://zapodaj.net/c2894cc27ea34.jpg.html
https://zapodaj.net/0eda9e9e56b88.jpg.html 

Waga : 77
Wzrost : 182
Wiek : 25 (w październiku)

Do Dyspozycji mam siłownię w klubie wioślarskim w którym są ergometry , bieżnie , suwnice , bramy , wyciągi , ławeczki , worki treningowe , po prostu wszystko ! :)
w domu posiadam drążek rozporowy oraz uchwyty do pompek .

Pytanie brzmi : Jaki trening i jaką dietę stosować by osiągnąć cel ? wiem że to potrwa rok,dwa a może nawet i dłużej na co jestem przygotowany i nastawiony do działania :)

Obecnie ćwiczyłem systemem 4xtydzień , każdą partię w inny dzień (łączone ze względu braku 1 dnia na ćwiczenia), oraz stosowałem dietę na masę (bez odżywek i innych suplementów , jednak takie posiadam lecz RION podpowiedział abym nie stosował żadnych supli przy moim stażu : 2tyg.)

Z góry dziękuję za porady !! jeśli coś dosłać , dopisać to proszę mówić !

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Długa droga przed Tobą... Trening w tym wypadku nie jest ażtak ważny jak pożądna dieta...
Wysłana -
Własnie to mnie napędza , ta długa droga i smak wygranej nad samym sobą :) dieta ma być w dalszym ciągu na masę ? staram się tanio ale zdrowo i jakościowo , typu kasze , owsianki , ryże , mięso , podroby , pieczywo (ciemne pełnoziarniste , wafle ) WODA WODA WODA , 0 słodkich napoi , dla rozkoszy kawałek gorzkiej czekolady :) . Po obliczeniu BMR wyszło 3300kcl , dodalem do 3700 . Trening robić FBW na początku ? czy może jak Michail podał :
1.Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach-(brzuch),
2.Prostowanie nóg na maszynie w siadzie-(czworogłowe ud),
3.Uginanie nóg w leżeniu przodem na maszynie-(dwugłowe ud),
4.Wyciskanie sztangielek w leżeniu na skośnej ławce-(klatka),
5.Unoszenie sztangielek bokiem w górę w staniu-(naramienne),
6.Wyciskanie sztangi zza karku w siadzie-(naramienne),
7.Podciąganie drążka wyciągu do klatki w siadzie-(najszersze grzbietu),
8.Martwy ciąg na prostych nogach sztangą położoną na podwyższeniu-(proste grzbietu),
9.Naprzemianstronne uginanie ramion ze sztangielkami w siadzie na skośnej ławce-(bicepsy),
10.Pompki na poręczach-(tricepsy),
11.Uginanie i prostowanie nadgarstków ze sztangą w siadzie-(przedramiona),
12.Wspięcia na palce z obciążeniem na barkach-(łydki).


Zmieniony przez - kenud w dniu 2017-06-18 14:20:03
Wysłana -
Rok, dwa ew pięć :). Albo i więcej zależy jaki masz gen do tego sportu.
Wysłana -
Przede wszystkim do fizjoterapeuty albo ortopedy bo po fotkach widać, że masz wadę postawy więc warto się tym zająć.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź