SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Jaki FBW na sile ?

Wysłana -
Hej,

Zastanawiam sie nad zmiana planu treningowego ze split (x3 w tyg) na FBW (x3 w tyg). Split cwicze od grudnia, wiec sa to juz 4 miesiace. Zakres powtorzen 12-6. Zalezy mi na budowaniu sily/masy miesniowej. Diete trzymam na dodatnim bilansie kalorycznym, od grudnia +6.5 kg. Zastanawiam sie, ktory FBW bedzie lepszy.

Mysle nad planami 5x5 lub 15-10-5 lub normalny przy zakresie powtorzen 12-6. Co bedzie lepsze na budowanie zarowno sily jak i masy ?


Ogarnalem sobie cos takiego:

Zestaw A
Nogi: Przysiady ze sztangą klasyczne
Plecy: Podciąganie na drążku podchwytem
Klatka: Wyciskanie hantli na skosie dodatnim
Barki: Arnoldki
Triceps: Pompki na poręczach
Biceps: Uginanie ramion z sztangą stojąc (gryf prosty)
Brzuch: Unoszenie nog lezac


Zestaw B
Nogi: Przysiad przedni
Plecy: Wiosłowanie końcem sztangi
Klatka: Wyciskanie sztangi leżąc
Barki: Wyciskanie hantli siedząc
Triceps: Wyciskanie francuskie sztangi
Biceps: Uginanie ramion z sztangielkami na przemian "supinacją nadgarstka" / chwytem młotkowym
Brzuch: Allahy


Zestaw C
Nogi : Wykroki chodzone
Plecy: Martwy Ciąg
Klatka: Wyciskanie Sztangi na skosie ujemnym (głową w dół)
Barki: Wyciskanie żołnierskie
Triceps: Wycisk sztangi w wąskim chwycie
Biceps: Podciąganie na drążku podchwytem
Brzuch: Plank klasyczny





Zmieniony przez - Gooes w dniu 3/5/2018 3:24:35 PM

Zmieniony przez - Gooes w dniu 3/5/2018 3:25:32 PM

Zmieniony przez - Gooes w dniu 3/5/2018 3:28:01 PM

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Troche wiecej info o Tobie potrzeba, na sile to mysle przyjdzie jeszcze czas... Trzeba byc cierpliwym, zalecalbym budowe masy.
Wysłana -
Cos wiecej o mnie ? Z silownia mam stycznosc juz ponad 2 lata. Regularnie cwicze i pilnuje diety od grudnia. Brak innej aktywnosci pok co - czekam na wiosne i rowerekk
184 wzrostu
87kg wagi. Przy 84 wyszlo mi niby 14% bf.
25 lat

Podstawowe osiagi :
Plaska 90x4
MC 120x4
Siady - 60-80kg nie wiecej. nie forsuje sie, poglebiona lordoza. Pracuje nad wzorcami ruchowymi.

Cos jeszcze wypadaloby napisac ?
Wysłana -
w siłę się na razie nie baw,za małe osiągi, skup się na budowaniu masy
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź