SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak zacząć???

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1991

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Bardzo przepraszam jeśli już ktoś o coś podobnego pytał, ale mam pytanie:
Mam 16 lat. Moj rekord na klate wynosił 75 kg. Wynosił, ponieważ miałem przerwę i nie ćwiczę już od 5 miesięcy. Jednak chcę znowu zacząć trening i chciałbym sobie kupić jakąś odżywke, ale nie wiem jaką kupić. Przecież jest tyle różnych rodzajów Kreatyn, a ja nie zabardzo wiem którą mam sobie kupić. Najlepiej jakąś niedrogą. I zaznaczam, że narazie jechałem na sucho i żadnej odżywki nie brałem. Ach i jeszcze żeby ktoś napisał jaką odżywkę z czym brać. Z góry ThX.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 279 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 7766
Kreatyna to nie odzywka (ew. jezeli wazysz 1,5kg to mozesz liczyc te 0,5g bialka jako skladnik odzwyczy). Kreatyna jest suplementem i nie ma zadnego sensu brac jej na poczatku cwiczen. Nie wazne ze kiedys cwiczyles, przez te 5 miesiecy spadlo Ci wszystko. Odloz pieniadze, uloz diete. Za 50zl to mozesz kupic carbo

http://www.sfd.pl/temat253001/ <-- Dla nowych silaczy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
ile masz kasy? Masz dietę?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2397 Napisanych postów 9131 Wiek 36 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 470126